سایت بدنسازی پرورش اندام و بدنسازی

تغذیه مکمل ها داروهااخبار روز پرورش اندام ورزش بانوان

دانلود کلیپ بدنسازی و آموزش حرکات تصویری بدنسازی

بزرگترین سایت بدنسازی و پرورش اندام در ایران


آخرین مطالب ارسالی

برترین مطالب ارسالی

آخرین نظرات کاربران

تبلیغات متنی

تبلیغات متنی شما در این مکان

نام سایت

توضیحات سایت شما


تبلیغات متنی شما در این مکان

نام سایت

توضیحات سایت شما


تبلیغات متنی شما در این مکان

نام سایت

توضیحات سایت شما

اخبار روز پرورش اندام


دستگاه های بدنسازی

مشاوره ورزشی کلاسیک


rasool 1 مشاوره ورزشی کلاسیک

رسول مظفری

مربی رسمی فدراسیون جهانی IFBB

نایب قهرمان ۲۰۱۳ جهان World cup 2013 russia

چندین دوره قهرمانی در رشته پرورش اندام و بادی کلاسیک جوانان و بزرگسالان کشوری و استان

مربی باشگاه البرز پیکران و باشگاه سپهر

مربی تیم پرورش اندام کلاسیک و سایت تک اندام

نویسنده: mostafa

نتایج مسابقات پرورش اندام شمال شرق تهران ۱۳۹۳/۵/۶


tehran bodybuilding نتایج مسابقات پرورش اندام شمال شرق تهران 1393/5/6

تک اندام : رقابت‌های هیات بدنسازی شمال شرق زودتر از دیگر حوزه‌های تهران برگزار شد.

در این دوره بیش از هر چیز عنوان این رقابت‌ها و نحوه برگزاری آن به چشم می‌آمد. برای سومین بار بود که امیر بیات مسئول حوزه شمال شرق رقابت‌های این حوزه را با نام یک پیشکسوت برگزار کرد و در خلال برگزاری به بهترین شکل از پیشکسوتان قدردانی کرد. این بار نوبت مهدی خانقاه بود که تمام حاضرین برای لحظاتی به افتخار او ایستاده تشویقش کنند و تمام قهرمانان و مسئولین با او عکس یادگاری بگیرند. کاری پسندیده که امیدواریم مسئولین دیگر حوزه‌ها و استان‌ها به آن توجه کنند.
نویسنده: mojtaba

نحوه تمرین حرکت پرس سینه و اخطار ها


Peres Sine takandam ir نحوه تمرین حرکت پرس سینه و اخطار ها

تک اندام :  تمرینات پرس سینه از دسته تمرینات ناحیه بالاتنه میباشد که باعث تقویت عضلات بزرگ سینه ای بزرگ میگردند. عضلات سینه ای بزرگ از لبه استحوان جناغ و نیز دنده های قفسه سینه آغاز و به لبه داخلی شیار بین دو برجستگی از استخوان بازو میچسند.

نویسنده: mojtaba

تقویت عضلات چهار سر ران با تمرینات بدنسازی


4sar ran muscle takandam ir تقویت عضلات چهار سر ران با تمرینات بدنسازی

تک اندام : یکی از دغدغه های بسیاری از افراد از زن و مرد گرفته تا ورزشکار و غیر ورزشکار ضعف در عضلات ران و خستگی در هنگام فعالیتهایی معمولی همچون راه رفتن میباشد. امروز قصد دارینم تا تمرینی برای رفع این ایراد برای شما توصیه و تشریح نمائیم. تمریناتی که به عنوان تقویت کننده چهار سر ران یا به عبارتی عضلات قدام ران میباشند از خانواده تمرینات اسکات بوده و با یا بدون وزنه قابل اجرا میشوند.

نویسنده: mojtaba

مقام اولی تیم پرورش اندام پرشیا B در مسابقات IFBB هونکونگ


1d0ddd مقام اولی تیم پرورش اندام پرشیا B در مسابقات IFBB هونکونگ

تک اندام: تیم B پرشیا با حضور در مسابقات IFBB هونگ کونگ در رشته  بادی کلاسیک و پرورش اندام به مقام اول تیمی دست پیدا کرد ، مدیر تیم پرشیا جناب علی نجفی در پیج شخصی خودشون در رابطه با مسابقه و مدال آوران توضیحاتی داده اند که آن را در ادامه میخوانید :

نویسنده: mostafa

درمان قوز کمر با تمرینات ورزشی


kyphosis درمان قوز کمر با تمرینات ورزشی

تک اندام : گوژپشتی یا کیفوز که در ادبیات عامیانه به آن قوز می‌گویند، مشکلی نسبتا شایع میان نوجوانان و به‌خصوص دختران و حتی در بزرگسالان به‌شمار می‌رود. در این وضعیت افتادگی شانه‌ها و کتف‌ها، جلوآمدن سر، کاهش قدرت حرکت اندام‌های فوقانی و در حالت شدیدتر، درد یا کاهش ظرفیت تنفسی اتفاق می‌افتد….

نویسنده: mojtaba

رژیم لاغری از زبان شکیرا


SHAKI ra رژیم لاغری از زبان شکیرا

تک اندام : بازیافتن فرم اندام پس از زایمان کار راحتی نیست ،در این مطلب شکیرا نشان می دهد که چگونه اندامش را پس از تولد اولین فرزندش- میلان – در اوایل سال ۲۰۱۳ روی فرم آورده است.مجله سلف عکس روی جلد  یکی از شماره های خود را به شکیرا اختصاص داد – مادر میلان فوق العاده به نظر می رسد. اما در هر صورت ظاهر اونیز پس از زایمان اینگونه نبوده است.

 

نویسنده: mojtaba

راه های حفظ حداکثری عضلات در دوره کات


CuttingFatKeepingMuscle 600x400 راه های حفظ حداکثری عضلات در دوره کات

تک اندام : مطمئنا شما نیز همانند هر بدنسازی در هر جای جهان خواهان حفظ گرم به گرم عضلاتی هستید که به سختی به دست آورده اید.رژیم غذایی شما کامل می‌باشد و تمرینات شما مستمر و پایدار انجام می‌گیرد و زمان استراحت شما و استفاده از مکمل‌ها نیز به بهترین نحو انجام می‌گیرد.اما گاهی اوقات در مسیر بدن سازی برای رسیدن به بدن دلخواه خود مجبور هستید که از چربی‌‌های بدن خود بکاهید تا بتوانید تمام عضلاتی که مدت‌ها برای آن زحمت کشیده اید را به جهان نشان دهید.اما آیا برای اینکه به بدنی تراشیده و تفکیک شده برسید باید مقداری از عضلات خود را از دست بدهید؟

جواب این سوال خیر می‌باشد.با ایجاد تغییراتی‌ اندک در رژیم خود و توجه کافی‌ به درشت مغذی‌ها میتوانید همزمان با چربی‌ سوزی ماهیچه‌های خود را نیز حفظ کنید.در این مقاله به شما خواهیم گفت که چطور به بدنی تفکیک شده برسید در حالی‌ که همچنان حجم خود را نیز داشته باشید.

 

نویسنده: mojtaba
صفحه 1 از 771234567...203040...قبلی »

TakAndam.Ir