سایت بدنسازی پرورش اندام و بدنسازی

تغذیه مکمل ها داروهااخبار روز پرورش اندام ورزش بانوان

دانلود کلیپ بدنسازی و آموزش حرکات تصویری بدنسازی

بزرگترین سایت بدنسازی و پرورش اندام در ایران



تبلیغات تک اندام

فدراسیون پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران
وزارت ورزش و جوانان

موضوعات تک اندام

لینک دوستان تک اندام

آرشیو تک اندام

آمار تک اندام

  بازدید امروز : 3187
  تعداد مطالب : 975
  تعداد نظرات : 6388
  ورودي گوگل امروز: 51

آخرین مطالب ارسالی

برترین مطالب ارسالی

آخرین نظرات کاربران

تبلیغات متنی

تبلیغات متنی شما در این مکان

نام سایت

توضیحات سایت شما


تبلیغات متنی شما در این مکان

نام سایت

توضیحات سایت شما


تبلیغات متنی شما در این مکان

نام سایت

توضیحات سایت شما

اخبار روز پرورش اندام


خرید مکمل بدنسازی
تبلیغات

مصاحبه ویژه تک اندام با مهدی (مسعود) ذات پرور


masoud  مصاحبه ویژه تک اندام با مهدی (مسعود) ذات پرور

تک انداممهدی ذات پرور معروف به مسعود ذات پرور, قهرمان کشور و اورال ۲ دوره مسابقات بادی کلاسیک جهان,او اهل شهر رشت است که زیر نظر محمود ساوالان و استاد مجید ذات پرور در حال فعالیت است. مهدی دانشجوی PhD است و درس را کنار ورزش ترجیح میدهد…

نویسنده: mojtaba

مشاوره ورزشی کلاسیک


rasool 1 مشاوره ورزشی کلاسیک

رسول مظفری

مربی رسمی فدراسیون جهانی IFBB

نایب قهرمان ۲۰۱۳ جهان World cup 2013 russia

چندین دوره قهرمانی در رشته پرورش اندام و بادی کلاسیک جوانان و بزرگسالان کشوری و استان

مربی باشگاه البرز پیکران و باشگاه سپهر

مربی تیم پرورش اندام کلاسیک و سایت تک اندام

نویسنده: mostafa

دانلود مجله بدنسازی حرفه ای Flex USA April 2015


flex2015april takandam.ir  دانلود مجله بدنسازی حرفه ای Flex USA April 2015

تک اندام : مجله ی بدنسازی Flex USA April 2015،مجله فلکس جزو پر سابقه ترین و پرفروش ترین مجله بدنسازی جهان میباشد،محتویات این مجله  شامل مباحثی چون علم تغذیه,اخبار روز بدنسازی، روش های تمرینی ، برنامه های تمرینی ، بررسی تخصصی حرکت های ورزشی ، برنامه های غذایی و بررسی مکمل های ورزشی است.

نویسنده: mojtaba

برنامه تمرینی ستاره اکشن جیسون استاتهام


Jason Statham Workout Routine برنامه تمرینی ستاره اکشن جیسون استاتهام

تک اندام : جیسون استاتهام بازیگر,ورزشکار و ستاره اکشن فیلمهای سینمایی مشهور بریتانیایی.او به ورزشهای رزمی کاراته، کیک بوکسینگ و وینگ چون کونگ فو تسلط دارد و به طور معمول صحنه‌های رزمی را خود ایفای نقش می‌کند. وی به مدت ۱۲ سال عضو تیم شیرجه بریتانیا بوده است و تجربیاتی نیز در رشته ژیمناستیک دارد.

نویسنده: mojtaba

دانلود مجله بدنسازی Muscle & Fitness April 2015


musclea and fitness2015 دانلود مجله بدنسازی Muscle & Fitness April 2015

تک اندام : مجله ی بدنسازی Muscle & Fitness April 2015،این مجله جزو پر سابقه ترین و پرفروش ترین مجله بدنسازی جهان میباشد،محتویات این مجله  شامل مباحثی چون علم تغذیه,اخبار روز بدنسازی، روش های تمرینی ، برنامه های تمرینی ، بررسی تخصصی حرکت های ورزشی ، برنامه های غذایی و بررسی مکمل های ورزشی است.

نویسنده: mojtaba

مقدمات ساخت یک بدن حرفه برای مبتدیان (برنامه تمرینی)


bodybuilding workouts مقدمات ساخت یک بدن حرفه برای مبتدیان (برنامه تمرینی)

تک اندام :هدف کلی یک مبتدی در ابتدای تمرین در باشگاه بدنسازی ساخت عضلات یک دست و منظم است و ساخت این عضلات مستلزم یک برنامه مفید و کاربردیست که مخصوص مبتدیان طراحی شده باشد.

مقدمات این روند باید شامل ۳ روز تمرین در هفته و تمرین گروه مخصوصی از عضلات باشد.”مبتدیان باید از تمرینات مثل این قبل از شروع حرفه ای استفاده کنند”.

نویسنده: mojtaba

تحولی در پرورش عضلات پشت بازو ویژه مبتدیان(برنامه تمرینی)


Mass Building Tricep Exercises تحولی در پرورش عضلات پشت بازو ویژه مبتدیان(برنامه تمرینی)

تک اندام : زینت یک بازو به جلو بازو ها نیست بلکه به پشت بازوهای حجیم است که میتوان بازو های خود را به زیبایی نمایش داد.برای ساخت یک جفت پشت بازوی حجیم باید تمرینات خود را با ثبات انجام دهد..

این تمرین باید یکبار در هفته و با بازیابی (ریکاوری) کامل انجام شود.

نویسنده: mojtaba

عملیات پرورش عضلات سینه برای مبتدیان(برنامه تمرینی)


CHEST Dexter Jackson عملیات پرورش عضلات سینه برای مبتدیان(برنامه تمرینی)

تک اندام : این تمرین برای بدنسازان مبتدی طراحی شده که شامل ۳ حرکت و ۷ ست میباشد که بر روی گروه های عضلانی ( سینه و قفسه سینه) تمرکز دارد.

این تمرین باید یکبار در هفته و با بازیابی (ریکاوری) کامل انجام شود.

نویسنده: mojtaba

۱۰ نوشیدنی طبیعی لاغر کننده


smoothie 1 10 نوشیدنی طبیعی لاغر کننده

تک اندام : با این نوشیدنی های میوه‌ ای خوشمزه,چربی های شکمتان را آب کنید و میلتان به خوردن شیرینی را کاهش دهید.

این نوشیدنی های سریع و آسان پر از میوه‌های تازه و ‌اسیدهای چرب اشباع نشده هستند که چربی‌های شکمی را مورد هدف قرار می‌دهند. این ۱۰ نوشیدنی های سیر کننده و غلیظ برای صبحانه ناهار یا میان وعده مناسب هستند.

نویسنده: mojtaba
صفحه 1 از 1221234567...203040...قبلی »

TakAndam.Ir