اخبار روز پرورش اندام

انصراف دنیس ولف از آرنولد کلاسیک

http://nab100.com/product/969ce45hys3d7ag4fbng.jpg

دنیس ولف ، بدنساز روسی الاصل مقیم آلمان ملقب به گرگ روسیه چندی پیش از حضور در آرنولد کلاسیک ۲۰۱۳ که حدود ۲ هفیته دیگر به نمایش گذاشته خواهد شد ، اعلام انصراف نمود. این بدنساز ۳۴ ساله در رقابت های مستر المپیای ۲۰۱۲ مقام ششم را به دست آورد ؛ ولی بر خلاف سالهای پیش ،فقط ۵ نفر برتر مستر المپیا جواز حضور برای سال بعد را دریافیت می نمایند و به این ترتیب ، وی با جدیت برای رقابت های پراگ که بعد از مستر المپیای ۲۰۱۲ به انجام رسید آماده شد و توانست مقام قهرمانی را به دست آورد و به همین خاطر جواز حضور در مستر المپیای ۲۰۱۳ برای او صادر شد.

در همین رابطه ، وی که نام خود را در فهرست شرکت کنندگان آرنولد کلاسیک ۲۰۱۳ مشاهده می نمود تصمیم به کناره گیری گرفیت و در این خصوص به خبرنگاران گفیت : به این جهت که تا مستر المپای ۲۰۱۳ دغدغه ای ندارم ، لذا تصمیم گرفیتم که به استراحت بیشتری بپردازم و با یک برنامه ریزی آرام ، خود را برای مستر المپیا و یا رقابت هایی که نزدیک به آن می باشد ، آماده کنم.

گفیتنی است که دنیس ولف دارای ۱۸۰ سانتیمتر قد ، حدود ۱۳۵ کیلوگرم وزن حجم و حدود ۱۱۷ کیلوگرم وزن مسابقه است. او در سال ۱۹۹۲ در سن نوجوانی به همراه خانواده اش به آلمان عزیمت کرد و به خاطر سرگرمی به بدنسازی روی آورد و فکر نمی کرد که این رشته به طور جدی با زندگی اش همراه شود.

او در سال ۲۰۰۵ در رقابت های آماتورهای جهان ، مقام قهرمانی و اوورال را به دست آورد و کارت حرفه ای اش را دریافیت کرد ؛ همان رقابتی که علی تبریزی بدنساز برجسته ایرانی در دسته کمتر از سنگین وزن قهرمان شد.

رقابت های حرفه ای دنیس ولف از سال ۲۰۰۶ آغاز شد و تا کنون ، تعداد ۲۰ مسابقه حرفه ای را پشت سر گذاشته که برجسته ترین عنوانش چهارم مستر المپیای ۲۰۰۸ می باشد ، ضمن این که در مستر المپیای سالهای ۲۰۰۷ ، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ به مقام پنجم رسید. او در آرنولد کلاسیک سال گذشته نایب قهرمان شده بود.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *