مقالات ورزشی

با انگیزه مثل یک حیوان تمرین کن !

با انگیزه مثل یک حیوان تمرین کن !

jay-cutler-leg-workout

تک اندام : با انگیزه مثل یک حیوان تمرین کن! چونکه اگر مثل حیوان تمرین نکنی، فقط وقتت را هدر داده‌ای.

تو تنها شیر باشگاهی! پس مثل یک شیر هم عمل کن. گوسفندها و گاوها هم می‌توانند روی صندلی دستگاه‌ها بنشینند و به ال سی دی باشگاه خیره شوند! اما تو بخاطر یک هدف مهم به باشگاه رفیته‌ای….

تو آنجایی که ذهن و بدنت را قوی کنی. و تنها راهش هم این است که به خودت فشار بیاوری و محدودیت‌هایی که فکر می‌کنی وجود دارند را پشت سر بگذاری.

آره! فقط بی بنیه‌ها هستند که در باشگاه محدودیت‌ها را می‌پذیرند. به همین دلیل هم آنطوری تمرین می‌کنند. به همین دلیل هم آن شکلی هستند. به همین دلیل هم آنها یک بچه‌ی ترسو و مامانی‌اند!

اما تو نه. از حالا به بعد دیگه نه!

آن وزنه‌های غول پیکر را بلند کن، دوباره و دوباره! وزنه‌هایی که کف باشگاه ولو شده‌اند، دلشان نمی‌خواهد بلندشان کنی.”تک اندام” حقیقتش را بخواهی آن وزنه‌ها فکر می‌کنند تو اصلا نمی‌توانی بلندشان کنی! آن وزنه‌ها دارند تو را مسخره می‌کنند…

اما چیزی که آنها نمی‌دانند، این است که تو محدودیت‌ها را نمی‌پذیری. تو آن وزنه را بلند می‌کنی. اگر نتوانستی، دوباره و دوباره تلاش می‌کنی تا اینکه بالاخره موفق شوی. اینطور نیست؟

پس انجامش بده. حیوان درونت را رها کن. در باشگاه، همه چیز را بی خیال شو. اگر از باشگاه بیرون رفیتی و هنوز می‌توانستی راه بروی، باختی! در باشگاه، همه چیز را از ذهنت بیرون بریز، و مثل یک حیوان تمرین کن، بگذار دیگران محو تمرین تو شوند…

محدودیت‌ها را بشکن و همین طور پیش برو. اگر دوست نداری برای هدفیت عرق بریزی، تو لایق داشتنش نیستی! اگر دوست داری برایش بمیری، آنوقت از آن توست، برو، و بگیرش!

ترجمه : مجله تناسب اندام

نوشته های مرتبط

3 نظر در “با انگیزه مثل یک حیوان تمرین کن !

  1. شایان گفت:

    سلام من 18ساله هستم
    قد 178 وزن 78
    می خواستم بدونم بهتره الان کات کار کنم یا حجم؟
    اگه حجم کار کنم،میشه کرادیو هم انجام بدم همراهش یا نه؟
    ممنون

  2. Ramin گفت:

    این مطالب واقعا انگیزه میدن.دمتون گرم

  3. حیوان باشگاه گفت:

    عالی بود این متن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *