اخبار روز پرورش اندام

برگزاری رقابت مردان آهنین سال ۹۱ در پرده ابهام

http://www.pcparsi.com/uploaded/pc88261f6a27fdd1375a80b638d5d75159_21983_684.jpg

طبق معمول هر ساله ، رقابت های مردان آهنین در اسفند ماه برگزار گشته و گزارش کامل آن توسط شبکه ۳ سیما کشیده و در ایام نوروز ، به یکی از پربیننده ترین برنامه های این شبکه به شمار می رفیت . حال شنیده می شود که فدراسیون مربوطه تا کنون موفق به جذب اسپانسر جهت انجام این رقابت ها نشده است و برگزاری این دوره از رقابت ها در پرده ای از ابهام قرار دارد . در چند روز گذشته ، تعدادی از قوی ترین مردان ایران که برای رقابت های مردان آهنین انتخاب شدند اظهار داشتند که مسولئین مربوطه

، هیچ توضیح روشنی در خصوص این رویداد نداده و مرتب وعده امروز و فردا می دهند که این امر موجب سردرگمی ورزشکاران گردیده است . سوالی که ممکن است برای هر بیننده تلویزیونی و همه دست اندرکاران و علاقمندان این ورزش پیش آید این است که آیا این موضوع به برکناری فرامرز خودنگاه و انتخاب رئیس جدید کمیته قوی ترین مردان مربوط است یا پای مشکل دیگری در میان است . با این وجود اخبار جدید در مورد این موضوع که آیا برگزار میشود یا نه در خبر های بعدی به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

Related Posts

0 thoughts on “برگزاری رقابت مردان آهنین سال ۹۱ در پرده ابهام

  1. Hooper گفت:

    اصلا از وقتی این یارو آشتیانی اومده گند زده به فدراسیون و… آقا بندازینش کنار راحت شن همه دیگه.تا دیروز واسه پل چوا جون میداد حالا میگه فدراسیون پل چوا خنده بازاره! یعنی این بدبختایی که تو این سالها این همه خرج کردن و زحمت کشیدن مدالاشون باد هواست دیگه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *