مقالات ورزشی

تحلیل و بررسی مسابقه حرفه ای فیبو آلمان 2013

http://upload.tehran98.com/img1/7quloxsaudktttp7fhpr.jpg

مسابقه فیبو آلمان 2013 به زودی در پیش رو میباشد که قهرمان ارزنده کشورمون در آن حضور خواهند داشت جناب علی نجفی زحمت کشیدند نقد و بررسی انجام داده اند که با زبان خود ایشان آن را خواهید خواند:
مسابقات FIBO POWER آلمان که افیتخار پرورش اندام کشورمون،بیت الله عباسپور، در اون حضور خواهد داشت دلیل بر این امر بود تا به نقد آن بپردازیم سطح این مسابقه همونطور که میدونید بسیار بالا هست ، ولی امسال از سال های قبل پرهیجان تر بوده و سطح بالاتری خواهد داشت.
سدریک مک میلان که در مسابقات آرنولد کلاسیک موفق به کسب مجوز حضور در مستر المپیا نشد نیز برای مسابقات فیبو حاضر خواهد شد ،
از طرفی جانی جکسون و تونی فریمن هم برای این مسابقه اعلام آمادگی کردند.
رونی راکل و میشل کفالیانوس هم از رقیبان نسبتا مهم بیت الله عباسپور به حساب می آیند.
رابرت پیو ( Piotrkowicz) نیز امسال در این مسابقه به رقابت خواهد پرداخت.

بیت الله عباسپور نسبت به سال قبل بسیار تغییر کرده و بدنی قدرتمند ، حجیم تر و کات تر به دست آورده،و همچنین 5 کیلوگرم از پارسال سنگین تر هست.
در صورتی که بیت الله موفق به کنار زدن رقیبانی چون سدریک،کفالیانوس،راکل،پیو بشه با رقیبان اصلی خودش یعنی تونی فریمن و جانی جکسون روبرو خواهد شد که رقابت بسیار دشوار و نفسگیری خواهد بود.
اما در این میان احتمال انصراف تونی فریمن هم وجود داره که اگر اینطور بشه به نفع افیتخار کشورمون خواهد بود .
و اگر فریمن به طور کاملا آماده حاضر بشه مطمئنا مقام نخست رو کسب خواهد کرد،ولی چون در مسابقات زیادی اعلام آمادگی کرده احتمالش کم هست که 100% آمادگی بیاد.
*میرسیم به جانی جکسون و بیت الله عباسپور ،
جانی بدن بسیار زیبایی داره و همچنین سینه و بازوهاش خیلی عالی هست ، اما هرچقدر هم خوب باشه در مقابل سد شکم و پاهای بی نظیر بیت الله قرار داره … توی فیگورگیری و نمایش اندام هم بیت الله حرفه ای تر هست ، ولی جانی چون سابقه زیادی در دنیای IFBB PRO داره،توسط داور ها بیشتر مورد توجه قرار میگیره.
یکی از رقیبان خطرناک دیگه سدریک هست که عکس جدیدی از خودش منتشر نکرده و این نشون میده که قراره یه بدن شگفیت انگیز رو به نمایش بگذاره ، ولی این رو باید در نظر گرفیت که بیت الله امسال ضعفی در زیربغل نداره و بدنش کاملا آماده هست.
سدریک فیزیک بسیار زیبایی دارد و از این منظر کمی نگران کننده هست.

با دعای شما عزیزان امیدواریم که بیت الله عزیز موفق به کسب بهترین مقام بشه . رقابت بسیار سخت خواهد بود .
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

( قدردانی می کنیم از آقایان مهرداد تشکری و احسان فراحی که همواره در کنار ما هستند و اطلاعات کارشناسی پرکاربردی رو به ما میدن)

علی نجفی❤
ᗩLi Najafi►

3 thoughts on “تحلیل و بررسی مسابقه حرفه ای فیبو آلمان 2013

  1. دلسوز گفت:

    همش شعاره این کاره نداریم تو ایران

    1. mostafa گفت:

      طرف بعد از 6 ماه حرفه ای شدن وارد مستر المپیا شده هنوز کلی راه مونده تا بتونه بشه یه بدن تمام عیار ولی باز با این حال از خیلی ها سر تر اونوقت شما این حرف رو میزنی؟ امثال شما تو این مملکت کم نیستند که همیشه میگن نمیشه و نمیتونه !

  2. Hooper گفت:

    همین که بنام ایران و با نام ایران و به عنوان نماینده ایران تو المپیا حضور داشت خودش یک دنیا ارزش داشت.فکر اینم بکنید که با این امکانات کم و این وضع مملکت و تو کشور جهان سومی مثل ایران که در مقابل اروپا و آمریکا تو بدنسازی عددی نیست تونسته اینقد پیشرفیت کنه باز هم جای شکرش باقیه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *