اخبار روز پرورش اندام

تیم ملی بادی کلاسیک ایران قهرمان جهان شد

Spania-classic-bodybuilding

تک اندام : تیم ملی بادی کلاسیک کشورمان با کسب یک طلا، یک نقره، یک برنز، یک عنوان چهارمی و یک جایگاه ششمی به مقام قهرمانی نهمین دوره مسابقات جهانی دست یافیت.

به گزارش تک اندام به نقل از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این دوره از رقابتها که با حضور 144 ورزشکار از 36 کشور در دهکده ساحلی لانوسیا در نزدیکی مادرید اسپانیا برگزار شد؛ تیم ملی بادی کلاسیک کشورمان در شرایطی توانست همانند دوره گذشته عنوان نخست مسابقات قهرمانی جهان را از آن خود کند که با پنج نماینده بیشترین فینالیست را در جمع تیم های شرکت کننده داشت.

بر اساس این گزارش، محمد مهدی رانی پور نماینده شایسته کشورمان در دسته قدی زیر 180 سانتی متر به مقام قهرمانی دست یافیت و نشان طلا را به گردن آویخت.

روح اله میرنورالهی در دسته قدی 168 سانتی متر و در رقابتی میلی متری با حریف کره ای به مدال نقره رسید.

در دسته قدی 171 سانتی متر، تیم ملی ایران دو ورزشکار در جمع فینالیستها داشت که حاصل تقابل آنها با حریفان، یک برنز توسط جواد سلطانی و یک عنوان چهارمی توسط مهدی پروانی بود.

در دسته قدی 175 سانتی متر، مجتبی ارزشمند که سایت فدراسیون جهانی از او به عنوان یک چهره جدید یاد کرده، به مقام ششمی رسید.

شاهین فریدپور در دسته قدی بالای 180 سانتی متر دیگر نماینده اعزامی کشورمان بود که نتوانست به جمع فینالیست ها راه یابد.

اما در جدول رده بندی نهایی توزیع مدالها، پس از تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، اسپانیا میزبان با یک طلا، یک نقره و یک عنوان پنجمی و یک مقام ششمی به مقام نایب قهرمانی دست یافیت.

کره جنوبی با یک طلا و 2 برنز و یک عنوان چهارمی بر سکوی سوم ایستاد. اوکراین با طلا و یک برنز و روسیه با یک طلا و یک عنوان پنجمی عناوین بعدی را به خود اختصاص دادند.

لهستان و لیتوانی ( هر کدام یک نقره)، چین و آذربایجان و اسلواکی (هر کدام یک برنز) دیگر کشورهای مدال آور نهمین دوره مسابقات بادی کلاسیک قهرمانی جهان بودند.

رضا سلطانی، مدیر سازمان تیم های ملی به عنوان سرپرست و علی نعمتی به عنوان مربی تیم اعزامی را همراهی می کنند

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *