اخبار روز پرورش اندام, کلیپ

رئیس فدراسیون جهانی IFBB در برنامه تلویزیونی هر روز با ورزش + ویدئو

رئیس فدراسیون جهانی IFBB در برنامه تلویزیونی هر روز با ورزش + ویدئو

rafael

تک اندام : رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام با تمجید از شرایط بدنسازی کشورمان، گفیت: ایران نقش مهمی در آسیا و جهان ایفا می‌کند.

به گزارش تک اندام به نقل از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، دکتر رافائل سانتوجا، رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی که بامداد امروز (پنج‌شنبه) وارد ایران شد، در گفیتگو با برنامه هر روز ورزش شبکه خبر، در خصوص حضورش در ایران، اظهار داشت: ایران کشور خوب و زیبایی است که در بسیاری از زمینه‌های ورزشی پیشتاز بوده و هست. ایران کشوری است که تاریخ بسیار غنی و سیاستی قدرتمند دارد و برگ‌های زرینی در تاریخ این کشور وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام سال 1946 تأسیس شد، گفیت: 199 کشور عضو فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام هستند. کوزوو آخرین کشوری بود که به جمع سایرین پیوست. فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام حضور گسترده‌ای در تمام کشورهای جهان دارد.

رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام در خصوص تعامل با فدراسیون ایران، خاطرنشان کرد: ایران فدراسیون پرورش اندام خیلی خوبی دارد که من احترام بسیار زیادی برای آن قائل هستم. عملکرد ایران در این سال‌ها بسیار عالی بوده است. در خیلی از مسابقاتی که در سراسر جهان برگزار می‌شود ایرانی‌ها حضور دارند و ما می‌خواهیم به زودی لیگ الماس که مسابقه‌ای برای ورود به جمع حرفه‌ای‌هاست را در ایران برگزار کنیم. ما به خوبی می‌دانیم که فدراسیون بدنسازی ایران حمایت زیادی از ورزشکاران قدرتمندی که دارد می‌کند و نگاه ما به عنوان فدراسیون جهانی به فدراسیون ایران کاملاً مثبت است.

رافائل در ادامه گفیت: بدنسازی یک سبک زندگی است. یک برنامه برای زندگی است. زندگی سالم، تمرین مناسب، تغذیه و البته ژنتیک خوب تمامی آنها ترکیبی است که اگر یک فرد داشته باشد می‌تواند به قهرمانی دست یابد اما در ابتدا ما باید بیش از هرچیز به سلامت اخلاق و بدن توجه داشته باشیم. من به عنوان رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی به همه توصیه می‌کنم نزد مربیان و تمرین دهنده‌های حرفه‌ای که با علم بدنسازی آشنایی دارند تمرین کنند و از تمام داروهایی که ممکن است ضرر رساننده باشد و یا سلامتی آنها را به خطر بیندازد دوری کنند. باور کنید که هیچ خیری در دوپینگ وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ایران نقش مهمی در آسیا و البته بدنسازی جهان ایفا می‌کند، گفیت: به فدراسیون ایران به سبب دستاوردهای خوبی که داشته است تبریک می‌گویم. ایران نقشی کلیدی در آسیا دارد. ایران به تازگی مدال نقره جهان را کسب کرده است همچنین می دانم که فدراسیون ایران مدال‌های مختلفی را در رقابت های آسیایی و جهانی کسب کرده است. ایران نفرات خوبی را به دنیای بدنسازی و پرورش اندام معرفی کرده است.

رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام در بخش پایانی صحبت‌های خود گفیت: فدراسیون ایران نقش مهمی را در بدنسازی آسیا و جهان ایفا می‌کند آنها مربیان خوبی را تحویل داده‌اند و می‌دانم که فدراسیون ایران در بخش تغذیه فعالیت‌های خوبی داشته است.

لینک دانلود ویدئو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *