اخبار روز پرورش اندام

رئیس فدراسیون IFBB فردا در تهران

rafael

تک اندام : دکتر رافائل سانتوجا رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام پنجشنبه 16 بهمن از طریق فرودگاه امام وارد تهران می شود.

به گزارش تک اندام به نقل از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، دکتر رافائل سانتوجا رئیس IFBB برای حضور در اولین دوره مسابقات فیزیک قهرمانی کشور و سمپوزیوم علم و ورزش به همراه پاول رئیس کمیته داوران IFBB برای سفری 4 روزه بامداد فردا 16 بهمن ماه به تهران می آید.

بر اساس این گزارش، دکتر رافائل سانتوجا رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام پس از ورود به تهران صبح همان روز ساعت 11:45 دقیقه مهمان برنامه هر روز با ورزش شبکه خبر خواهد بود.

جمعه 17 بهمن ماه در اولین دوره مسابقات فیزیک قهرمانی کشور حضور خواهد داشت و از سالن 12 هزار نفری مجموعه آزادی و چند سالن دیگر در سطح استان بازدید می کند.

شنبه 18 بهمن ماه با کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و مسئولان وزارت ورزش دیدار می کند.

یکشنبه 19 بهمن ماه در سمپوزیوم بین المللی علم و ورزش حضور دارد و سپس از یکی از اماکن تاریخی شهر تهران بازدید خواهد کرد و در نهایت میهمانی شام و بدرقه رسمی سانتوجا رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام توسط ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون ایران در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می شود.

این نخستین بار است که رئیس فدراسیون جهانی به کشورمان سفر می کند.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *