مکمل ها

راز نهفیته در مکمل M5 سلوکور

مکمل غذایی M5 نام محصول 2 کاره کمپانی cellucor است که با بسته بندی جدید و ظاهری آراسته برای مشتریان در سبد خرید این کمپانی قرار گرفیته است . این مکمل با شعار انرژی و استقامت تولید شده است و با ترکیب خود هم بر این امر پافشاری می کند .
مکمل M5 Extreme دارای 2 قسمت است که قسمت بالایی IGNITE که همان فسمت استقامت و قسمت BUILD که قسمت افزایش انرژی یا به اصطلاح قسمت پمپ عضله است . در قسمت اول این مکمل با آمینواسید های خوراکی که در راس آنها بتاآلانین قرار دارد به همراه کافئین فرآوری شده به افزایش استقامت هنگام تمرین و سهولت در پمپاژ خون که مرحله بعدی است دست یابد .
در قسمت BUILD که می توان از آن به عنوان قسمت عضله ساز هم اشاره کرد از آمینو اسید ال لوسین به همراه آلانین و آرژنین استفاده شده و این ترکیب را با 2 مدل کراتین نیترات و منیزیم جمع بسته که در واقع هم با افزایش سطح نیتریک اکسید در خون و پمپاژ خون در رگ ها به افزایش انرژی کمک کند و هم با کراتین به افزایش سایز عضلات و آماده سازی برای جذب پروتئین اشاره کرد .
ویژگی مکمل M5 :

[yes_list]

  • کالری کم در هر وعده
  • کالری کم در هر وعده
  • بسته بندی غیر قابل کپی
  • میزان کربوهیدرات کم
  • استفاده از بهترین مدل های کراتین
  • وجود 2000 میلی گرم آرژنین در هر وعده
  • سازگار با تمام تیپ های بدنی

[/yes_list]

 

One thought on “راز نهفیته در مکمل M5 سلوکور

  1. ایمان گفت:

    سلام با تشکر از سایت مفیدتون ی سوال داشتم شاید بی ربط به این پست باشه ولی ممنون میشم جواب بدین و منو از تردید در بیارین
    سایت هایی هستن توی اینترنت که ادعای عرضه مکمل اورجینال و خرید بدون واسطه از کمپانی های معتبر دنیا رو دارن… حالا سوال من اینه که اگه میتوند مکمل اصل رو بی واسطه یا باواسطه یا به هر طریقی اورجینال تهیه و توزیع کنید.. آیا این کار برای داروخانه ها و شرکت های واردات دارو کار سختیه؟؟؟ اونا که کارشون همینه و سالهاس تجربه دارن و تحت نظر وزارت بهداشت هستند… به راحتی میتونن این کار رو بکنن و به صورت رسمی تهیه و توسط داروخانه ها توزیع کنن و ورزشکارا با خیال راحت خرید و مصرف کنن و این کابوس مکمل های تقلبی تموم بشه؟؟؟ چرا اینگونه نیس؟؟ یکم برای من عجیب و جای سواله!!… یعنی کاری که شما انجام میدین رو خود وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو نمیتونن انجام بدن؟؟؟!!! ممنون میشم جواب بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *