اخبار روز پرورش اندام

رانی راکل اسیر دیابت شد !

http://bodybuilding.loxblog.com/upload/bodybuilding/image/fdgg.jpg

رانی راکل بعد از گذراندن 8 سال موفق در مسابقات حرفه ای دچار وضعیت پیچیده ای شده و شاید مجبور به وداع از صحنه مسابقات حرفه ای شود. این بدنساز آلمانی که دوران موفقی را در سال های اخیر پشت سر گذاشته امسال قصد داشت در 10 مسابقه شرکت کند اما آزمایش های پزشکی نشان می دهد راکل دچار بیماری دیابت نوع 2 شده است

و به همین دلیل گذراندن چنین فصل پرفشاری برای او امکان پپذیر نیست. راکل قرار بود در مسابقات آرنولد کلاسیک , فیبو , آرنولد کلاسیک برزیل , آقای اروپا , نیویورک, نوردیک پرو, مستر المپیا, آرنولد کلاسیک اروپا , جایزه بزرگ انگلیس و حرفه ای پراگ شرکت کند اما با این بیماری نخواهد توانست سال 2013 را با چنین برنامه شلوغی سپری کند. پس از این بدنسازانی بودند که با وجود بیماری دیابت با تمهیدات توانسته اند همچنان به ورزش حرفه ای ادامه دهند اما پیداست راکل با این وضعیت همچنان یک بدنساز مدعی و طراز اول باقی بماند. برخی از کارشناسان معتقدند افراط در مصرف انسولین و همچنین هورمون رشد می تواند منخر به بروز بیماری دیابت در رانی راکل شده است.

نوشته های مرتبط

One thought on “رانی راکل اسیر دیابت شد !

  1. Hooper گفت:

    با آرزوی سلامتی برای این ورزشکار.راکل یکی از رقبای بیتو بود حالا اگر راکل تو هر یک از این مسابقات حرفه ای شرکت نکنه شانس بیتو برای مقام آوری بیشتر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *