اخبار روز پرورش اندام

مربيان تيم اعزامي جوانان و پيشکسوتان پرورش اندام به مسابقات جهاني مکزيک اعلام شدند

takandam

تک اندام : در گزارش تک اندام به نقل از فدراسیون بدنسازی,مدیر تیم های ملی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفیت: اولین مرحله آماده سازی تیم ملی جوانان و پیشکسوتان پرورش اندام اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان در مکزیک 20 شهریور در آکادمی فدراسیون برگزار می شود.

رضا سلطانی ضمن اعلام این مطلب در خصوص معرفی مربیان تیم اعزامی به جهانی مکزیک اظهار داشت: روز گذشته در مورد گزینش مربیان تیم اعزامی به مسابقات جهانی جوانان و پیشکسوتان با رییس فدراسیون جلسه یک ساعته ای برگزار شد و به این جمع بندی رسیدیم که احد عبادی و عباس عاقلی این مسئولیت را برعهده بگیرند.

مدیر سازمان تیم های بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به اینکه تیم منتخب ایران با 2 ورزشکار در رده جوانان و 5 نفر در رده پیشکسوتان راهی مکزیک می شود، گفیت: دو نفر از ورزشکاران رده پیشکسوتان ( مرتضی وهاب زاده و محمود زارع) طی نامه ای انصرف خود را اعلام کردند، ازهمین رو سید مصطفی موسوی در وزن به اضافه 90 کیلو گرم دسته سنی 40 تا 49 سال جایگزین شد.

سلطانی در مورد وضعیت ملی پوشان اعزامی به رقابتهای جهانی گفیت: در جلسه بازبینی فنی که حضور داشتم، انتخاب شده ها با بدنهای خوبی حاضر شدند که تا زمان اعزام و حضور در اردوها با آمادگی صددرصد در مسابقات جهانی مکزیک روی صحنه خواهند رفیت.

مدیر سازمان تیم های بدنسازی و پرورش اندام در خاتمه ابراز امیدواری کرد تمامی نمایندگان پرورش اندام کشورمان بتوانند با دست پراز مکزیک برگردند.

گفیتنی است مسابقات پرورش اندام جوانان و پیشکسوتان جهان طی روزهای 10 تا 14 مهر ماه در مکزیک برگزار می شود و جلال نادمی دبیر فدراسیون به عنوان سرپرست تیم را همراهی می کند.

Related Posts

One thought on “مربيان تيم اعزامي جوانان و پيشکسوتان پرورش اندام به مسابقات جهاني مکزيک اعلام شدند

  1. رامین گفت:

    انشالله ک دست پر بر میگردن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *