اخبار روز پرورش اندام

مستر المپیای پیشکسوتان با حضور دنیس جیمز آخرین نبرد حرفه ای سال ۲۰۱۲

اخرین رقابت حرفه ای سال 2012 با مستر المپیای پیشکسوتان

رقابت های مستر المپیای پیشکسوتان ۲۰۱۲ به عنوان آخرین نبرد حرفه ای سال ۲۰۱۲ میلادی در تاریخ ۷ و ۸ دسامبر در کشور آمریکا به اجرا گداشته می شود . در این مسابقه مبلغ ۲۵۰ هزار دلار جایزه نقدی در نظر گرفیته شده است و به نفر اول ، مبلغ ۱۰۰ هزار دلار ، نفر دوم ۵۰ هزار دلار ، نفر سوم ۲۵ هزار دلار ، به چهارمین بدنساز برتر مبلغ ۱۵ هزار دلارو بقیه به شرکت کنندگان دیگر پرداخت خواهد شد . هم اکنون نام تعدادی از شرکت کنندگان  مستر المپیای پیشکسوتان در فهرست فدراسیون جهانی IFBB ثبت شده که عبارتند از :

 

دکستر جکسون ، تونی فریمن ، دنیس جیمز ، ادوارد نون ، رانی راکل ، تروی آلوز ، مایک کوئین ، سمیر بنوت ، دارم چارلز ، بیل ویلمور ، وینی گالانتی ، روب بلیل ، لی بانکز ،  ژیائولوکا کاتاپانو ، لاوارنس هیونت ، اندرس کاهلینگ ، لی اپرسون ، لئو اینگرام ، مارک آنتونک و …

تنها چیزی که قابل توجه است بازگشت دنیس جیمز ، بدنساز صاحب نام و پرسابقه ای است که پس از رقابت های مستر المپیای ۲۰۱۰ از صحنه رقابت های حرفه ای خداحافطی کرده بود و حال قصد بازگشت را داشته و اظهار داشته که در مسابقات حرفه ای پیشکسوتان به روی صحنه خواهد رفیت . البته این احتمال نیز وجود خواهد داشت که وی فقط در مسابقات پیشکسوتان به صحنه بیاید و از عرض اندام با جوانترها صرف نظر کند.

 مستر المپیای پیشکسوتان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *