اخبار روز پرورش اندام, اختصاصی تک اندام, دسته بندی نشده, مصاحبه ها

مصاحبه ایران ماسل با یکی از مدیران سایت تک اندام

تک اندام : سردبیر محترم ایران ماسل جناب آقای رمضانی مصاحبه ای با یکی از مدیران سایت تک اندام انجام داده اند که در ادامه خواهید خواند!

مصطفی مومنی


خالی از لطف نیست که این مساله را بیان کنم بعد از چند سال فعالیت و اداره سایت تک اندام تا به امروز هیچگونه عکس و مصاحبه ای از هیچ یک از مدیران سایت وجود نداشته و به زودی مصاحبه اختصاصی دیگری با دیگر مدیر محترم سایت مجتبی گل محمدی عزیز صورت خواهد گرفیت.

سوال و جواب با مصطفی مومنی

مصطفی مومنی یکی از آینده دارن رشته فیزیک است ، او امسال توانسته نایب قهرمان کشور و مسابقات البرز را کسب کند ، او علاوه بر تمرین مدیر سایت موفق تک اندام هم است . در ادامه 10 سوال از او پرسیده ام که می توانید جواب های او را مطالعه کنید

1. تاریخ تولد و محل آن ؟ متولد تیر ماه 66 از استان البرز
2. چند سال است که به صورت حرفه ای ورزش بدنسازی را دنبال می کنید ؟ از سال 83 بدنسازی رو شروع کردم و از سال 89 به صورت حرفه ای تمرین میکنم.

3. چرا فیزیک را انتخاب کرده اید ؟ خدمت که رفیتم زانو پام آسیب دید بعد از اون حرکات اسکوات و هاگ و … رو به خوبی نمیتونم اجرا و سنگین کار کنم مسابقات بادیکلاسیک و بیلدینگ هم شرکت کردم ولی وقتی رشته فیزیک اومد شانس خودم اینجا امتحان کردم و الان هم از انتخابم خیلی راضی هستم .

3. شما در مسابقات استان البرز دوم شدید و نفر اول شما در مسابقات کشوری حذف شد و شما نایب قهرمان دلیل این امر را سلیقه متفاوت داوری می دانید ؟ بله سلیقه ای هستش اون مسابقه من اعتراض کردم ، گفیتن ایشون خیلی کات هستش در حالی که اصلا نمایش خوبی نداشت و فکر میکنم کات بیش از حد امتیاز منفی هستش ، من به تصمیم داوری احترام میگذارم و خدارو شکر که مدال مسابقات کشوری خستگی رو از تنم در آورد.

5. برای یک دوره آماده سازی برای مسابقه چه مقدار هزینه می کنید ؟ حدود 4 میلیون تومن

6. آیا در طول اماده سازی برای مسابقات از استروئیدهای آنابولیک استفاده کرده اید ؟ اگه بدنساز قهرمان بیاد و بگه نه دروغ گفیته بله با دوز مناسب مصرف کردم اما مبتدی ها و کسانی که تمرین برای زیبایی اندام انجام میدن هیچوقت دارو پیشنهاد نمیدم.

7. مربی گری ، نویسندگی ، قهرمانی کدام دشوارتر است ؟
هر کدومش دشواری خاص خودش رو داره ولی به نظرم قهرمانی از همش دشوار تر و قهرمان با اخلاق و منش پهلوانی از همه دشوار تر که جا داره یادی از مرحوم بیت الله عباسپور کنم که اسطوره پهلوانی ما هستند .

8. بهترین مربی از نظر شما ؟
مربی دلسوز که دانش و تجربه بالا داشته باشه و از لحاظ روانشناسی بتونه روی ذهن و فکر شاگرد وزرشکار خودش کار کنه تا تاثیر مثبت خودش رو بگذاره . مربی خودم آقای رسول مظفری با اینکه مربی جوانی هستش و خودش در حال آماده شدن برای مسابقات پیش رو ( مستر المپیا آماتوری) هستش ولی با تجربه بالایی که داره خیلی به من کمک کرده !
9. بدون مصرف سوما و پتتاید ها آیا می توان بدن را برای مسابقات اماده کرد ؟ باز استرویید ها سالهاست عوارضشون مشخصه ولی پپتاید ها هنوز مونده تا بدونیم چه بلایی قرار سر ورزشکارها بیاره در مورد سوما هم خودم به شخصه ترسی از گفیتنش ندارم که بگم به دلیل مشکلات مالی واقعیتش نتونستم مصرف کنم

10. از 1 تا 10 چه نمره ای به فعالیت ایران ماسل می دهید ؟
نمره بیشتر از 10 میدم چون خودم از سال 88 سایت تک اندام راه اندازی کردم میدونم چه سختی هایی تو این زمینه هستش و آقای رمضانی تو این زمینه از همه کسایی که تو این سالها دیدم پیشتاز هستش هر روز از این نقطه شهر تا اون نقطه شهر خسته کنندس واقعا خسته نباشید میگم و تشکر از مصاحبه ای که با بنده انجام دادید .

مصطفی مومنی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

1 نظر در “مصاحبه ایران ماسل با یکی از مدیران سایت تک اندام

  1. مسعود گفت:

    با سلام خدمت شما…
    عزیزان من مشکل لاغری خیلی دارم.. ینی به طوری که قدم 1،70 و وزنم حدود 59 ….. و به طوریه که اصن نمیتونم به باشگاه میخواسم بپرسم باید چه ویتامینا یا پروتوئین هایی رو تهیه کنم که بدون رفیتن به باشگاه یخورده وزنم رو زیاد تر کنه و کلا از این لاغری در بیاره و خیلی ممنون میشم اگه جواب بدین.
    ایمیل بنده:
    m.livani.live@gmail.com
    تلگرام:
    @m_b_design

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *