اخبار روز پرورش اندام

نتایج رقابت های آماتوری مستر المپیای ۲۰۱۲ فدراسیون IFBB ( عکس )

http://www.e-jafarpoor.com/wp-content/uploads/2012/12/Suhas-Khamkar.jpg

دومین دوره از رقابت های آماتوری مستر المپیا  در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۱۲ در کشور کویت به اجرا در آمد و بیش از ۱۵ کشور در آن حضور داشتند . گفیتنی است تیم ایران نیز به سرپرستی امید امیری در حالی به رقابت ها اعزام شد که گویا با مشکلات ویزا همراه شده بودند و در واپسین لحظات خود را به کویت رساندند .

این مسابقات در اوزان ۷۰، ۷۵ ، ۸۰ ، ۸۵ ، ۹۰ ، ۱۰۰ و ۱۰۰+ کیلو گرم به نمایش در آمد و نتایج زیر برای شرکت کنندگان ایرانی به دست آمد .

 

در وزن ۷۰ کیلو گرم ۱۳ شرکت کننده وجود داشت که نماینده کشورمان به نام محمد علی تکاپویی موفق شد با مجموع ۱۸ امتیاز منفی به مقام قهرمانی برسد و حریف هندی اش با اختلاف ۲۲ امتیاز دوم شد .

در وزن ۷۵ نیز ۱۲ ورزشکار به مصاف هم رفیتند که در این وزن مرتضی نوروزی نماینده کشورمان به مدال برنز دست یافیت و بدنسازان عمان و کویت به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب نمودند .

در وزن ۸۰ کیلو گرم ۱۰ ورزشکار حضور داشتند و ایران در این وزن نماینده ای نداشت و عناوین اول تا سوم نیز به ترتیب نصیب بدنسازان کویت ، هند و عمان شد .

در وزن ۸۵ کیلو گرم ۷ بدنساز حضور داشتند که احمد پایدار نماینده کشورمان به مدال نقره دست پیدا کرد و بدنسازی از فیلیپین با ۲۱ امتیاز منفی قهرمان و احمد پایدار با ۲۵ امتیاز منفی به نایب قهرمانی رسید

شلوغ ترین وزن این دوره از رقابت ها وزن ۹۰ کیلو بود که ایران با ۲ نماینده در این وزن شرکت کرده بود  در این وزن بدنسازی از مصر که چندین قهرمانی در سالهای گذشته را یدک می کشید به مقام قهرمانی رسید و رضا کاکاوند و مهدی پیرسراندیب به ترتیب دوم و سوم شدند .

در ۱۰۰ کیلو گرم ۷ ورزشکار حضور داشتند که میثم کشوری از ایران به مدال برنز دست یافیت و ورزشکاران مصر و فیلیپین به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب نمودند

و در ۱۰۰+ کیلو گرم نیز ۷ ورزشکار عرض اندام نمودند که بدنساز برجسته ایران به نام محمد کافی مقام چهارم را کسب کرد و عناوین اول و دوم نصیب بدنسازانی از مصر و مدال برنز نیز به بدنسازی از عربستان رسید

گفیتنی است که نفر اول دسته ۱۰۰+ کیلو گرم به نام محمود ال سبیا ضمن کسب مقام قهرمانی ، عنوان اوورال این مسابقات را نیز به دست آورد و به تبع آن نیز کارت حرفه ای تقدیمش شد او نیز همچون سامی ال حداد که سال گذشته در مستر المپیای آماتوری ، حرفه ای شد ، از این پس به جمع بدنسازان حرفه ای جهان می پیوندد

نتایج کاملاین رقابت ها همراه با عکس ورزشکاران

وزن ۷۰ کیلو گرم
۱- Mohammad Ali Takapouei
2- Hira Lal
3- Nelson Totanes
4- Kamil Alhuqaium
5- Muhammed Alsammak
6-Mohammed Mal Allah

وزن ۷۵ کیلو گرم

۱-Anwar Al Balushi
2- Hamad Khaled Khaleel
3- Morteza Norouzi
4- Abdulla Bou Dastour
5-Gamal El-Komy
6- Ebrahim Bader
 

وزن ۸۰ کیلو گرم
۱-Mohammad Alrashed
2- Suhas Khamkar
3-Ahmed Al-Muskari

4- Enrique Alimbullo
5-Meshal Shamlan
6- Fuad Al-Hakami

 

وزن ۸۵ کیلو گرم

۱-Gerald Pangan
2- Ahmad Paydar
3-Ahmed Ahmed
4-Joselito Alcazar
5-Adballah Coulibali
6-Al Mutlaq Abdul Muneim
 

وزن ۹۰ کیلو
۱-Ahmed El Sadany
2-Reza Kakavand
3-Mahdi Pirsaranadip

4-Mazen Sarkis
5-Qasem Ali Alleth
6-Mohamed Akbar

وزن ۱۰۰ کیلو گرم

۱-Ibrahim Fahim
2-John Andrew Cifra
3-Meysam Keshvari
4-Issam Elsayed
5-Said Anadif
6-Mansour Al Dawood

وزن ۱۰۰+ کیلوگرم

 

1-Mamdouh Elssbiay
2-  Anwar Abdel Tawab
3-Yasir Ali Al Khalfan
4- Mahmoud Kafi
5-Sayed Ahmad Alrefaei

6- Yahya Alsari
 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *