اخبار روز پرورش اندام

اولین مسابقات بین المللی پرورش اندام به میزبانی تبریز

تک اندام : رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی از برگزاری نخستین دوره تورنمنت بین المللی پرورش اندام یادواره سرداران شهید آذربایجان در تبریز خبر داد.

به گزارش تک اندام به نقل از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام علی نیک رزم در خصوص برگزاری تورنمنت بین المللی پرورش اندام تصریح کرد: هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان در نظر دارد طی روزهای 8 و 9 بهمن ماه نخستین دوره این رقابت ها به میزبانی تبریز برگزار کند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی در ادامه افزود: این رقابت ها در 5 وزن 65، 75، 85، 95 و +95 پیگیری خواهد شد و در نهایت به قهرمانان مدال طلای واقعی با عیار 18 و همچنین به نفرات دوم و سوم مدال های نقره و برنز اصل اهدا می شود.

وی یاد آور شد: کمترین کاری که جهت ارج نهادن به فداکاری و ایثار دریا دلان عرصه جهاد و دفاع از ما بر می آید، برگزاری این مسابقات آزاد تحت عنوان یادواره سرداران شهید آذربایجان است.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی در خصوص نحوه ثبت نام ورزشکاران گفیت: ورزشکاران علاقمند به حضور در این رقابت می توانند جهت ثبت نام با شماره های محمد حسین رضوان جمال 09144137616، پیمان نیک رزم 09374299217، رضا دانایی 09143118304 تماس حاصل نمایند.

علی نیک رزم در پایان با اشاره به جشن فارغ التحصیلی اولین دوره مربیگری بانوان آذربایجان شرقی اظهار داشت: باید امر رسیدگی به ورزش بانوان ایرانی یکی از دغدغه های اصلی حوزه سلامت استان و کشور باشد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر بانوان همپای آقایان مشغول به کار هستند، به همین دلیل نبود باشگاه های تمام وقت برای بانوان مشکلاتی را به همراه داشته است و ما در نظر داریم 12 ایستگاه سلامت و تعدادی باشگاه های تمام وقت در اختیار بانوان قرار دهیم.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *