اخبار روز پرورش اندام

حضور ممدوح الصبیا مصری در رقابت های نیویورک

http://www.musclelegion.com/wp-content/uploads/2012/12/Mamdouh_elssbiay_side_chest.jpg

ممدوح الصبیا ، بدنساز عظیم الجسته مصری ، تحت مربیگری « دنیس جیمز » در رقابت های نیویورک حضور خواهد یافیت . گفیتنی است که این غول مصری که در همین چند روز گذشته ، وارد سن ۲۶ سالگی شده ، در حالی پا به صحنه مسابقات نیویورک خواهد گذاشت که جواز حضور در مستر المپیای ۲۰۱۳ از پیش برای او صادر شده است . خاطرنشان می شود که چند ماه پیش ، رقابت های مستر المپیای آماتوری ۲۰۱۲ به اجرا در آمد و در آن ، ممدوح الصبیا عنوان اوورال رقابت ها را به دست آورد و چندی پس از آن ، مسئولان فدراسیون جهانی IFBB دعوتنامه ای مخصوص را برای حضور او در مستر المپیای حرفه ای ۲۰۱۳ صادر نمودند و ممدوح نیز که به موقعیت مطلوبی دست یافیته بود،

تمرینات جدی خود را تحت نظر دنیس جیمز آغاز نمود و احتمالا برای این که خود را در مسابقات حرفه ای محک بزند و همچنین یک تجربه حرفه ای را به دست آورد ، این تصمیم گرفیته شد که در حدود ۳ ماه دیگر ، روی صحنه رقابت های نیویورک ، عرض اندام نماید .

tumblr mh6fiswQ8p1rs4ej4o1 500 300x300 حضور غول 150 کیلویی مصری در رقابت های نیویورک

دنیس جیمز که هم اکنون باشگاه اکسیژن در کویت را مربیگری می کند در خصوص غول مصری می گوید : او یک شگفیتی در طبیعت است و به عنوان یک پدیده در پرورش اندام جهان قلمداد خواهد شد . وی وقتی در دوران حجم به سر می برد ، روزانه نیم کیلوگرم وزن می افزاید . قابل ذکر است که او دارای ۱۷۸ سانت قد و حدود ۱۵۰ کیلوگرم وزن دوران حجم و حدود ۱۳۰ کیلوگرم وزن رقابتی می باشد .

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *