اخبار روز پرورش اندام

رونی کلمن از ایران رفیت

Ronnie-Colman-Tehran (7)

تک اندام : علی نجفی، رئیس شرکت برگزار کننده این دوره‌ها در گفیتگویی با ایرنا ضمن تایید این موضوع گفیت: با وجود هماهنگی های به عمل آمده با وزارت ورزش و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اینکه چرا همه برنامه های ما لغو شده است نمی دانم.

نجفی افزود: احتمالا امروز یا فردا کلمن ایران را ترک می کند و به کشورش باز می گردد.


لغو برنامه های رونی کلمن در حالی صورت می گیرد که از هفیته ها پیش انتقادها نسبت به حضور این ورزشکار در ایران آغاز شده بود.محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان گفیته است که حضور رونی کلمن و فعالیت های مشابه “کمتر جنبه ورزشی دارد و بیشتر تجاری است”.
آقای گودرزی که در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری در جمع خبرنگاران سخن می گفیت ضمن ابراز مخالفیت با “این طور فعالیت ها” گفیت: “بخش خصوصی مجاز نیست به نام فعالیت های ورزشی هر اقدامی انجام دهد”.
روز گذشته (پنجشنبه) دست اندرکاران برگزاری برنامه های رونی کلمن در واکنش به انتقادهایی در رابطه با هزینه ۱۵۰هزار دلاری حضور او در ایران گفیتند که این هزینه را بخش خصوصی برعهده گرفیته است.
رونی کلمن روز گذشته پس از لغو کلاس های ویژه زنان از قطعه شهدای بهشت زهرای تهران دیدن کرد و حال پس از لغو همه کلاس ها و برنامه ها باید به سفر خود در ایران پایان دهد.

2 نظر در “رونی کلمن از ایران رفیت

  1. *فیتنس* گفت:

    چقدر فرهنگ اینها پایینه!!! من تعجب میکنم! این بی فرهنگا باید به حضور چنین قهرمانی در کشورمون اونم با 150هزار دلار که واسه رونی کلمن هیچی هست و فقط به خاطر طرفدارای ایرانیش اومده بود افیتخار کنن،به جاش با کول باری از انتقاد بدرقش میکنن!!! واقعا خیلی ناراحت شدم. هنوز خیلی عقبیم!

  2. mahdi گفت:

    من هرچقدر فکر کردم تا یه دلیل پیدا کنم که این بنده خدا رو به شهدا عزیز وصل کنم هیچی به مخم نرسید!! خخخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *