اخبار روز پرورش اندام

عکس العمل فرامرز خودنگاه در انتصاب رئیس جدید کمیته قویترین مردان

http://www.bultannews.com/files/fa/news/1390/1/13/43686_440.jpg

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران، سه شنبه گذشته اواخر روزهای پاییز ۱۳۹۱ آقای مهدی مختاری  با حکم دکتر محمدرضا کاظمی آشتیانی به عنوان رئیس قویترین مردان  فدراسیون منصوب شد

متن حکم انتصاب آقای مهدی مختاری رئیس کمیته قویترین مردان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به شرح زیر است .

« احتراماً ، نظر به سوابق ارزشمند و حسن انجام کار , به موجب این ابلاغ به سمت رئیس کمیته قویترین مردان منصوب می شوید . انتظار می رود ضمن تلاش وافر در جهت ایجاد وحدت و همدلی بین پیشکسوتان و دلسوزان این رشته نسبت به ایجاد فضای فرهنگی مناسب و تسهیل و تسریع در روند امور اداری – مالی مربوطه نیز اهتمام لازم به عمل آید . توفیقات روز افزونتان را از خداوند متعال آرزومندم

دکتر محمدرضا کاظمی آشتیانی »

لازم به ذکر است که طی نامه ای جداگانه از زحمات چندین ساله آقای فرامرز خودنگاه نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد

و اما اظهارات فرامرز خودنگاه رئیس قبلی کمیته قوی ترین مردان در خبرگزاری ایسنا

فرامرز خودنگاه در گفیت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: قبل از اینکه آشتیانی این حکم را بزند من استعفا داده بودم، پس برکناری معنا ندارد. از زمانی که آشتیانی سرپرست فدراسیون شد من اصلا با او کاری نداشتم و تمام کارها را با نایب رییس او (افضلی) هماهنگ می‌کردم. اصلا زمانی که او آمد می خواستم کنار بروم اما به خواست افضلی نایب رییس فدراسیون با او به همکاری‌ام ادامه دادم.

وی افزود: خوب شد که بعد از ۱۳ سال فعالیت خوب در کمیته قوی‌ترین مردان از این کمیته می‌روم و سرانجام وقت می‌کنم به خانواده‌ام برسم. بعد از این جدایی هم هیچ کاری با فدراسیون ندارم و به هیچ عنوان هیچ پست دیگری را هم قبول نمی‌کنم. مسابقه های قویترین مردان در این ۱۳ سال مداوم برگزار می شد، امیدوارم این آقایان هم بتوانند این مسابقات را مثل سالهای قبل برگزار کنند و باعث خوشحالی مردم شوند. برای فرد جدیدی هم که این پست را پذیرفیته آرزوی موفقیت می کنم.

خودنگاه از ابتدای تاسیس کمیته قوی‌ترین مردان ریاست این کمیته را بر عهده داشت و در مدت تصدی این پست چندین دوره مسابقه‌های قهرمانی قوی‌ترین مردان ایران (مردان آهنین) را برگزار کرد. وی داور بین‌المللی این بخش نیز است. مختاری سابقه فعالیت و قهرمانی در جودو و قهرمانی در پرورش اندام را دارد.

تغییر خودنگاه در حالی صورت می‌گیرد که دو روز قبل از این جابه‌جایی، آشتیانی سرپرست فدراسیون، اعضای شورای راهبردی کمیته قوی‌ترین مردان را هم معرفی کرد. محراب فاطمی، علی داداشی، رضا قرائی، مجتبی ملکی، فرزاد موسی خانی، علی یاوری، محمد محمدی و محمد محمدپرست اعضای شورای راهبردی کمیته قویترین مردان ایران هستند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *