اخبار روز پرورش اندام

مسابقات دیاموند کاپ بن ویدر آغاز میشود

تک اندام : مسابقات بین المللی جام الماس (دایاموند کاپ) از صبح روز پنج شنبه هفیته جاری با برگزاری پیکارهای بادی کلاسیک در جزیره کیش آغاز می شود.

به گزارش تک اندام به نقل از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بر اساس برنامه اعلام شده از سوی ستاد بازیها، مسابقات بین المللی جام الماس در شرایطی از ساعت ده صبح روز پنج شنبه شانزدهم مهر ماه در تالار سه هزار نفری تالار شهر جزیره کیش آغاز می شود که در نخستین گام مرحله مقدماتی بادی کلاسیک برگزار می شود و بدین ترتیب شرکت کنندگان دسته قدی180،175،171،168 و به اضافه180 سانتی متر به روی صحنه می روند تا تکلیف راه یافیتگان به مرحله نهایی مشخص شود.

طبق این گزارش، بلافاصله پس از رقابتهای مقدماتی بادی کلاسیک، مسابقات مقدماتی دسته قدی170 و174 سانتی متر فیزیک پی گیری خواهد شد. این رقابتها تا ساعت 15 بطول خواهد انجامید.

مسابقات جام الماس بعداز ظهر روز پنج شنبه با پی گیری مرحله مقدماتی دسته قدی181 و178 و به اضافه181 سانتی متر ادامه و با برگزاری مسابقات مقدماتی پرورش اندام به پایان خواهد رسید.

اما روز جمعه هفدهم مهر ماه از ساعت چهارده و با برگزاری مسابقات فینال بادی کلاسیک آغاز می شود و پس از معرفی برترین های هر دسته و قهرمان قهرمانان، رقابتهای نهایی فیزیک و پس از آن فینال رقابتهای پرورش اندام برگزار خواهد شد. قرار است در پایان مسابقات جام الماس به قهرمان قهرمانان رشته های فیزیک و پرورش اندام از سوی فدراسیون جهانی کارت حرفه ای تعلق خواهد رفیت.

گفیتنی است در مسابقات جام الماس دکتر رافائل سانتونجا رییس فدراسیون جهانیIFBB و پاول رییس کمیته داوران این فدراسیون حضور خواهند داشت و از نزدیک این رقابتها را به نظاره خواهند نشست.

جام الماس یکی از معتبرترین مسابقات بین المللی است که در تقویم فدراسیون جهانی گنجانده شده است.
در دوره های قیلی، کشورهای یونان و چین میزبانی این مسابقات را برعهده داشتند.

نوشته های مرتبط

  1. Ramin گفت:

    این مطالب،،،انگیزشی که داخل کانال تلگرام سایت میذارین ،واقعا اثر بخشه،،
    من روحیم واس تمرین هزار برابر میشه
    مرسی

  2. جواد حسینی گفت:

    چقدر سایت بد شده آدم سر در گم میشه اقتضاحه . چه قالبیه آخه. 2 ساعت طول میکشه سایت لود بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *