اخبار روز پرورش اندام

نتایج مسابقات فیزیک جام الماس کیش 2015

تک اندام : رقابت های بین المللی جام الماس کشورهای اسلامی در رشته فیزیک با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

به گزارش تک اندام به نقل از فدراسیون بدنسازی و پرورس اندام، در دومین روز از رقابت های بین المللی جام الماس 110 ورزشکار رشته فیزیک در 5 دسته قدی بر روی استیج مسابقات صف آرایی کردند و دقایقی قبل محمد اسدی به عنوان قهرمان قهرمانان موفق به اخذ کارت حرفه ای این دوره از رقابت ها شد.

گفیتنی است، در دسته قدی 170 سانتی متر با حضور 19 شرکت کننده سپهر حاجی قربانی، محمد الیکایی، محمد طاهر حسینی، حمید مرادی، نیما عظیما و سالار زرین به ترتیب موفق به کسب عنوان اول تا ششم شدند.

در دسته قدی 174 سانتی متر 18 شرکت کننده حضور داشت که از میان آنها آرش فیاضی عنوان قهرمانی این دسته قدی را بدست آورد و سیامک سریانی، علی کریمی طالقانی، نصیر طهرانیان، عرفان غلامی و علی کاظمی سکوهای دوم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

در دسته قدی 178 سانتی متر محمد اسدی توانست در میان 25 شرکت کننده عنوان قهرمانی و اوورالی نخستین دوره رقابت های بین المللی جام الماس کشورهای اسلامی را بدست آورد و کارت حرفه ای این رقابت ها را از آن خود کند.

همچنین مهرشاد جوان، حمید چامی نیا، محمد حسین کرامتی، محمد جواد نصیری و محمدرضا شیرخوانلو موفق به اخذ رده های دوم تا ششم دسته قدی 178 سانتی شدند.

14 ورزشکار در دسته 181 سانتی متر این رقابت ها بر روی استیج صف آرایی کردند که در نهایت اکبر سرباز، محمد رستم جدید، عماد نخشب، رضا لشکربلوکی، سعید نیرومند و محمد نظریان مقام های اول تا ششم را به بدست آوردند.

در آخرین دسته قدی این دوره از مسابقات جام الماس کشورهای اسلامی 20 ورزشکار رشته بر روی صحنه مسابقات حاضر شدند و در پایان علی آقا بیگلو، محمدرضا آذر دوست، محمد کاشانکی، امیرحسین مومیوند، حمید ضیائی و حمیدرضا رضوانی نفرات اول تا ششم دسته قدی +181 سانتی معرفی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *