اخبار روز پرورش اندام

پورعلی فرد برای بار دوم رئیس فدراسیون بدنسازی شد

http://faramarzkhodnegah.com/wp-content/uploads/photo-by-.-mohammad-reza-ghaseminezhad.-7.jpg
ناصر پورعلي‌فرد که هفیته‌ گذشته براي دومين بار به عنوان رییس فدراسیون بدنسازي و پرورش‌اندام انتخاب شد،
وی  در گفیت‌وگو با ايسنا در مورد برنامه‌هایش در این فدراسیون، اظهار کرد: پرورش‌اندام ایران برای رشد و بالندگی نیازمند رویکرد جدیدی است.
وی افزود: اجرای برنامه‌هایی که در مجمع ارائه کردم نیازمند کمک همه است و تنها از دست من بر نمی‌آید. برای رشد این رشته نیازمند همکاری و همفکری همه عزیزان عضو مجمع و اهالی این رشته هستیم که با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ان‌شاءالله به این اهداف می‌رسیم.
رییس جدید فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام با تاکید بر این که انتظارات از او به عنوان رییس این فدراسیون زیادتر از دوره قبلی است، گفیت: باید با شکل و نفراتی جدید پرورش‌اندام ایران را به جلو هدایت کنیم. فدراسیون ایران که متولی چهار رشته است، باید با شکل جدیدی به راهش ادامه دهد و به نظر من باید در ساختار فدراسیون تغییراتی ایجاد و تجدید نظر کنیم. برنامه‌ریزی‌ها باید دقیق‌تر و ریزبینانه‌تر صورت گیرد و تمامی استان‌ها به شکلی فعال‌تر به کمک فدراسیون بیایند.
پورعلی‌فرد گفیت: برای مسائل مالی فدراسیون هم نیازمند ورود افراد جدیدی هستیم تا به اجرای برنامه‌های ما کمک کنند. البته این کمک در کنار کمک‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به نتیجه‌ خواهد رسید.
وی در پاسخ به این سوال که آیا باز هم از همان نفرات قبلی که چندین سال قبل با او در فدراسیون همکاری می‌کردند استفاده خواهد کرد؟ گفیت: قصد دارم از افراد با تجربه و تحصیلکرده پرورش‌اندام ایران استفاده کنم، ‌چرا که اکنون این رشته در ایران رشد کرده است و افراد شایسته بسیاری در آن حضور دارند. شاید تعدادی از این دوستان دوران قهرمانی خود را سپری کرده باشند و حتی از این رشته خداحافظی کرده باشند، اما مطمئن باشید از تمامی صاحبنظران و علاقمندان پرورش‌اندام استفاده خواهم کرد.
پورعلی‌فرد گفیت: یکی از بزرگ‌ترین اهداف من در دوره مدیریت جدیدم در فدراسیون، آموزش در تمام ابعاد است. معتقدم اطلاع رسانی یک رکن مهم است و باید از طریق چاپ کتاب، بروشورها و یا به هر شکل دیگری که امکان دارد، جوانان را آگاه سازیم و آنها را هدایت کنیم. باید این روش را طوری انجام دهیم که جوانان ما آسیب نبینند و شرمنده خانواده‌های آنها نشویم.
رییس جدید فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام در پاسخ به این سوال که دیدگاه اهالی پرورش‌اندام در مورد بازگشت دوباره او به فدراسیون چه بود؟ گفیت: جا دارد از همه عزیزانی که در این چند روزه به من لطف داشتند تشکر کنم. انتظار نداشتم که این همه از بازگشتم به فدراسیون استقبال کنند. خدا را شکر می‌کنم که جامعه ورزش هنوز این خدمتگذار خود را فراموش نکرده است. این دوستان مرا شرمنده کردند.
پورعلی‌فرد در پاسخ به این سوال که آیا دبیر و نایب رییس این فدراسیون را انتخاب کرده است؟ گفیت: من تازه به صورت رسمی کار خودم را آغاز کرده‌ام و باید بعد از بررسی‌های لازم، نفرات شایسته را انتخاب کرده و با آنها صحبت کنم.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *