اخبار روز پرورش اندام

کمتر از 15 روز تا بزرگترین رویداد بدنسازی جهان

تک اندام : مستر المپیا عنوانی است که به برنده رقابت حرفه ای پرورش اندام مردان که رقابتی بین المللی است و هرسال توسط فدراسیون جهانی پرورش اندام برگزار میگردد، اهدا میشود. جو ویدر این رقابت را پایه گذاری کرد تا برندگان مستر یونیورس قابلیت ادامه رقابت و کسب درآمد را داشته باشند. اولین مسترالمپیا در ۱۸ سپتامبر ۱۹۵۶ در آکادمی موسیقی بروکلین برگزار شد که لاری اسکات اولین عنوان قهرمانی اش از دو عنوان متوالی خود را بدست آورد.

لی هنی و رونی کلمن رکورد داران عنوان قهرمانی با ۸ عنوان هستند. فیلم تپش آهن که مسائل قبلاز مسترالمپیای ۱۹۷۵ راپوشش میداد در رسیدن آرنولد شوارزنگر و لو فرینو به دنیای سینما کمک زیادی کرد. همچنین عنوانی نیز برای میس المپیا که برنده رقابت بخش زنان است وجود دارد. تمام رقابت ها در یک هفیته برگزار میشوند.

مسابقات مستر المپیا در حال حاضر مهمترین و معتبرترین مسابقات در رشته پرورش اندام است که هر ساله با جمعی از حرفه ای ترین ورزشکاران این رشته برگزار می شود. لی هنی و رونی کلمن با هشت بار قهرمانی بیشترین تعداد قهرمانی را در این مسابقات دارند.

در مستر المپیای امسال همانند سال گذسته جای خالی یک قهرمان حس میشود که به این مسابقات هیجان بیشتر بدهند و این رقابت هارا با چالش بیشتری روبه رو کند, اما با بازگشت غیره منتظره کوین لورون جای خالی کای گیرین تا حدودی پر خواهد شد.

14134690_1185767031446469_1864243444_n

 

كوين لورون متولد 16 جولای 1968 از یک پدر ایتالیایی و مادر افریقایی آمریکایی . او تنها بدنسازان حرفه ای است،که علاوه بر بدنسازی در بازیگری، خوانندگی (گروه FulBlown ) و دو 100 متر نیز یک انسان سرشناس است! كوين داراي 22 عنوان قهرماني در Professional IFBB است و دارنده بهترین رکورد در طول تاريخ در bodybuilding pro و نیزبهترين عضله سرشانه و پشت بازو هست.

 

Related Posts

3 thoughts on “کمتر از 15 روز تا بزرگترین رویداد بدنسازی جهان

  1. محمد اسدبگی گفت:

    سلام
    من برای افزایش قد دکتر غدد رفیتم گفیت صفحه رشد بازه باید ال ارژنین مصرف کنی.یه مدت ایرانیش رو مصرف کردم اونقدی که باید جواب نگرفیتم .من ساکن همدان هستم.می خواستم بدونم میتونم از سایت شما خارجی و با کیفیتش رو تهیه کنم.هرچی تو داروخانه ها گشتم غیر از ارژنین شرکت کارن چیزی پیدا نکردم.

    1. مصطفی گفت:

      مارک های خوب هستش بله

  2. فرهام گفت:

    سلام دوست عزیز
    امکانش هست که در پایان هرشب مسابقه المپیا 2016،اون رو واسه دانلود بذارید؟؟؟
    اگه هم نتایجش رو از قبل اعلام نکنید ممنونتون میشم(لااقل جذابیت داشته باشه)
    منتظر پاسختون هستم..تشکر از لطفیتتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *