اخبار روز پرورش اندام

یک روز پیش از آغاز مسابقات شرکت کنندگان فیزیک گزینش می شوند

physique

تک اندام : مسئول ستاد برگزاری اولین دوره مسابقات فیزیک قهرمانی کشور گفیت: برای برگزاری هرچه بهتر و با کیفیت تر مسابقات، روز قدکشی “پیش داوری” انجام می دهیم.

به گزارش تک اندام به نقل از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام امید جبلی ضمن اعلام خبر فوق، گفیت: یک روز پیش از آغاز مسابقات فیزیک قهرمانی کشور، تیم داوری نفراتی که از آمادگی لازم برای حضور در این رقابت ها را برخوردار نیست از لیست شرکت کنندگان حذف خواهد کرد.

وی افزوذ: این “پیش داوری” صرفاً به این خاطر انجام می شود که کیفیت مسابقات فدای کمیت نشود. ما می خواهیم با توجه به حضور رافائل رئیس فدراسیون جهانی و پاول رئیس کمیته داوران IFBB مسابقات با کیفیت مطلوبی برگزار شود.

مسئول ستاد برگزاری رقابت های فیزیک قهرمانی کشور ادامه داد: بنابراین در روز وزن کشی نفراتی را گزینش خواهیم کرد که از آمادگی تقریباً مطلوبی برخوردار باشند.

امید جبلی در خصوص استقبال ورزشکاران اظهار کرد: استقبال خیلی خوبی شده است. بیش از 400 شرکت کننده خواهیم داشت اما پس از “پیش داوری” به 250 نفر تغییر خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به تعداد دسته های قدی اضافه خواهد شد، گفیت: به دلیل تعداد بالای شرکت کنندگان احتمال افزایش یک یا دو دسته ی قدی وجود دارد البته این موضوع پس از مراسم قدکشی مشخص و نهایی می شود. افزایش دسته های قدی قطعاً به نفع ورزشکاران است چرا که تعداد شرکت کننده در دسته ها کمتر و رقابت بهتری انجام می شود.

امید جبلی در خصوص تعداد داوران حاضر برای قضاوت مسابقات فیزیک قهرمانی کشور اظهار کرد: با توجه به حضور پاول رئیس کمیته داروان فدراسیون جهانی، سعی می کنیم شرایطی فراهم سازیم تا قضاوت تعداد بیشتری از داوران امکان پذیر شود. پنلی 9 نفره از داورانی که دارای درجات بین المللی و ملی هستند خواهیم داشت و پاول بر کار آنها نظارت می کند.

مسئول ستاد برگزاری رقابت های فیزیک قهرمانی کشور افزود: برای برقراری نظم و آرامش تماشاگران شماره و ردیف بلیط ها با صندلی ها مطابقت دارند و فروش بلیط ها در روز وزن کشی انجام می شود.

جبلی در پایان عنوان کرد: رافائل رئیس فدراسیون جهانی روز پنجشنبه وارد تهران می شود و جمعه در سالن مسابقات حضور خواهد داشت.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *