ساخت عضلات پا ویژه مبتدیان (برنامه تمرینی)

ساخت عضلات پا ویژه مبتدیان (برنامه تمرینی)

- in حرکات تمرینی
2564
۰
Leg-Workout

Leg-Workout

تک اندام : از همان ابتدای شروع بدنسازی تنها عضلاتی که مورد ستم قرار میگیرند عضلات پا هستند,اما این عضلات مهربان تر از آن چیزی هستند که شما به آن فکر میکنید و در این لحظه به شما خوش آمد گویی میکنند! به تمرینات پا مبتدیان خوش آمدید!!

این برنامه شامل ۴ تمرین ۹ ستی میباشد.شما باید این تمرینات را در هفته یکبار انجام دهید تا زمان کافی برای ریکاوری داشته باشید.

توضیحات کامل کننده:

هدف تمرین : عضلات پا

سطح تمرین : مبتدی

جنسیت : مرد و زن

نکات مهم قبل از تمرین Workout Notes :

  1. قبل آغاز هر تمرین ۱ الی ۲ ست گرم کردنی انجام دهید.ست هارا به آرامی انجام دهید! هیچ کسی دنبالتان نکرده پش کمی آرامتر !!
  2. تمرینات را صحیح و با دقت فراوان انجام دهید.
  3. بیش از حد به یک عضله فشار نیارید و به یکروز در هفته بسنده کنید (مبتدیان)

برنامه تمرینی کل عضلات بدن (مبتدی) :

   حرکت                                         ست       تکرار ها

پرس پا                                            ۳            ۱۰-۱۲-۱۵

جلوپا ماشین                                     ۲            ۱۰

پشت پا خوابیده                                 ۲            ۱۰

ساق پا ایستاده                                 ۲            ۱۲-۱۰

منبع : تک اندام

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

آیا افزودن سویا به مخلوط پروتئین منجر به رشد بیشتر عضلات می شود؟

مطالعات جدید نشان داده است که اضافه کردن