ساخت عضلات پا ویژه مبتدیان (برنامه تمرینی)

ساخت عضلات پا ویژه مبتدیان (برنامه تمرینی)

- in حرکات تمرینی
2036
۰
Leg-Workout

Leg-Workout

تک اندام : از همان ابتدای شروع بدنسازی تنها عضلاتی که مورد ستم قرار میگیرند عضلات پا هستند,اما این عضلات مهربان تر از آن چیزی هستند که شما به آن فکر میکنید و در این لحظه به شما خوش آمد گویی میکنند! به تمرینات پا مبتدیان خوش آمدید!!

این برنامه شامل ۴ تمرین ۹ ستی میباشد.شما باید این تمرینات را در هفته یکبار انجام دهید تا زمان کافی برای ریکاوری داشته باشید.

توضیحات کامل کننده:

هدف تمرین : عضلات پا

سطح تمرین : مبتدی

جنسیت : مرد و زن

نکات مهم قبل از تمرین Workout Notes :

  1. قبل آغاز هر تمرین ۱ الی ۲ ست گرم کردنی انجام دهید.ست هارا به آرامی انجام دهید! هیچ کسی دنبالتان نکرده پش کمی آرامتر !!
  2. تمرینات را صحیح و با دقت فراوان انجام دهید.
  3. بیش از حد به یک عضله فشار نیارید و به یکروز در هفته بسنده کنید (مبتدیان)

برنامه تمرینی کل عضلات بدن (مبتدی) :

   حرکت                                         ست       تکرار ها

پرس پا                                            ۳            ۱۰-۱۲-۱۵

جلوپا ماشین                                     ۲            ۱۰

پشت پا خوابیده                                 ۲            ۱۰

ساق پا ایستاده                                 ۲            ۱۲-۱۰

منبع : تک اندام

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

فلای با دمبل روی میز صاف

فلای با دمبل روی میز صاف وضعیت شروع