5924 3351 026 7/24 پشتیبانی آنلاین

Leg-Workout

تک اندام : از همان ابتدای شروع بدنسازی تنها عضلاتی که مورد ستم قرار میگیرند عضلات پا هستند,اما این عضلات مهربان تر از آن چیزی هستند که شما به آن فکر میکنید و در این لحظه به شما خوش آمد گویی میکنند! به تمرینات پا مبتدیان خوش آمدید!!

این برنامه شامل 4 تمرین 9 ستی میباشد.شما باید این تمرینات را در هفته یکبار انجام دهید تا زمان کافی برای ریکاوری داشته باشید.

توضیحات کامل کننده:

هدف تمرین : عضلات پا

سطح تمرین : مبتدی

جنسیت : مرد و زن

نکات مهم قبل از تمرین Workout Notes :

  1. قبل آغاز هر تمرین 1 الی 2 ست گرم کردنی انجام دهید.ست هارا به آرامی انجام دهید! هیچ کسی دنبالتان نکرده پش کمی آرامتر !!
  2. تمرینات را صحیح و با دقت فراوان انجام دهید.
  3. بیش از حد به یک عضله فشار نیارید و به یکروز در هفته بسنده کنید (مبتدیان)

برنامه تمرینی کل عضلات بدن (مبتدی) :

   حرکت                                         ست       تکرار ها

پرس پا                                            3            10-12-15

جلوپا ماشین                                     2            10

پشت پا خوابیده                                 2            10

ساق پا ایستاده                                 2            12-10

منبع : تک اندام

ارسال نظر

Yekghadami

You can now follow us on telegram channel

JOIN CHANNEL
CLOSE