۴۰ نکته موثر در افزایش طبیعی تستوسترون

۴۰ نکته موثر در افزایش طبیعی تستوسترون

testostrone

testostrone

تک اندام : افزایش سطح ترشح تستوسترون! مسئله ای مهم در بین ورزشکاران حرفه ای و نیمه حرفه ای,اما این دلیلی مجاب کننده برای رفتن به زیر سرم تستوسترون نیست, کمی صبور باشید!

لازم نیست برای بدست آوردن هر چیزی آسانسوری پیش بروید! در این مقاله ما به ۴۰ نکته برای افزایش طبیعی تستوسترون اشاره خواهیم کرد…

نکات قبلی در پست : افزایش طبیعی و انفجاری هورمون رشد (۱)

۱۶ – تمرینات خود را تغییر دهید! انجام مداوم یک برنامه تمرینی باعث تمرین زدگی و کاهش تستوسترون میشود ! بله,حقیقت دارد.تغییر مکرر برنامه باعث تولید تستوسترون و بهبود تمرینات میشود!

۱۷ – داشتن رابطه ج_نسی ! مردان اگر از نظر ج_نسی فعال باشند عمر بیشتر و طولانی تری خواهند داشت,رابطه ج_نسی باعث افزایش تستوسترون میشود.

۱۸ – تلاش برای موفق شدن! در باشگاه برای موفقیت بجنگید.

۱۹ – در یک مطالعه بر روی انسان,نشان میدهد مصرف کردن رویال ژل (ژل رویال ترشح زنبور عسل است) باعث افزایش ۲۰% تستوسترون میشود و دارای مزایای بالایی است.

۲۰- زمان مصرف کلم فرا رسیده است ! کلم شامل ماده به نام indole-3-carbinol (IC3) است که برای افزایش تستوسترون موثر است.

۲۱ – بکار گیری کل بدن در تمرینات,بهره گرفتن از کل بدن در انجام تمرینات تاثیر بیشتری بر روی سطح ترشح تستوسترون میگذارد.

۲۲ – استفاده کردن از مکمل های تستوسترون بوستر ,

۲۳- شاد بودن ! شاد بودن بدون هیچ دلیلی کمک میکند تا استرس مزاحم کارمان نشود! استرس قاتل فراری تستوسترون است

 ۲۴ – زنجبیل بخورید ! محققان ایرانی (با افتخار) در بررسی هایی که انجام داده اند نشان داده است زنجبیل باعث میشود تا ترشح تستوسترون ۱۷٫۵% افزایش یابد.

۲۵ – تقویت رژیم غذایی با مصرف مولتی ویتامین ها . مولتی ویتامین را یک تور ایمنی در نظر بگیرید,ویا یک پشتیبان گیر. مولتی ویتامین به بهبود رژیم غذایی روزانتان کمک میکند.

۲۶ -مکمل  EFAs (اسید چرب ضروری) را فراموش نکنید !

۲۷ – تخم مرغ بخورید ! تخم مرغ به سطح بهبود کلسترول کمک میکند

۲۸ – انار میتواند به افزایش سطح تستوسرون کمک کند.محققان در نظریه ای میگویند این میوه شگفت انگیز آنتی اکسیدان آندوژن درون بیضه ها را تحریک کند.

۲۹ – مکمل ZMA مصرف کنید.ترکیب روی و منیزیم گردآورنده خواب عمیق تر.خواب با کیفیت تر,تستوسترون بیشتر!

۳۰ – به شکل های مختلفی تمرین کنید!تمرینات قدرتی,تمرینات عضله ساز, پیاده روی , تمرینات هوازی و… انجام این تمرینات مفید بنظر میرسد که به تولید تستوسترون کمک میکنند.

۳۱ – داشتن رابطه ج_نسی در صبح (Have morning s-x).سطح تستوسترونتان را بالامیبرد.

۳۲ – استراحت بین ست ها را محدود کنید ! این یک راه عالی برای شدت دادن به تمرینات است.در بین افرادی که در باشگاه به تمرین میپردازند و مثل یک مرغ استراحت  میکنند و فقط غد غد میکنند متمایر تر باشید.برای موفقیت بجنگید,شما قوی هستید!

۳۳ – سالاد بخورید.

۳۴ – کافئین را نکشید ! با آن کمی مهربان تر باشید.کافئین میتواند در کاهش استرس(قاتل فـراری) کمکتان کند.

۳۵ – همه به سوی شنبلیله ! تحقیقات نشان داده است که مصرف شنبلیله باعث افزایش تستوسترون میشود.

۳۶ – استفاده از ریشه گزنه باعث کاهش استروژن میشود.به عنوان یک پاداش! ریشه گزنه همراه با دانه جو باعث افزایش تستوسترون میشود.

۳۷ – با عرض پوزش از گیاه خواران! اما این سبک از غذا خوردن فقط باعث جلوگیری از تولید تستوسرون میشود !

۳۸ – در کلاس های هنر های رزمی حضور داشته باشید و تمرین کنید.

۳۹ – به سویا “نه” نگوید !

۴۰ – محققان ژاپنی دریافتند با انجام این نکات و بقیه نکاتی که باعث افزایش تستوسترون میشود . در ۷روز به طور طبیعی و ناگهانی باعث افزایش۱۴۵% تستوسترون خواهد شد. ( بعد حالا برید تستوسترون بزنید!)

موفق باشید 🙂

تهیه و ترجمه : تک اندام

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

1 Comment

  1. خیلی عالی بود یک سوال داشتم برنامه تمرین عوض کردم دم بدنم کمتر شد برنامه قبلی دم بالاسینه ام خیلی بهتر بود الان بد نیست ولی مثل قبل نیست دلیل از برنامه است من با برنامه قبلی خیلی راحت بودم خیلی عالی بود واسم

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

نتایج مسابقات آسیایی ۲۰۱۷ پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک

تیم ملی پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک