5924 3351 026 7/24 پشتیبانی آنلاین

تک اندام : یکی از باور های غلط مردم ما این است که با دراز نشست رفتن های طولانی چربی های شکم و پهلو آب میشود در حالی ک اینطور نبوده و باید رژیم غذایی و هوازی در دستور کار خودشون بدن .
در باشگاه های بدن سازی زیاد دیده میشود که برخی‌ افراد نسبت به انجام دادن دراز و نشست های طولانی‌ خود بسیار حس خوبی‌ دارند و برای دیگران نیز رجز خوانی‌ میکنند.

تعداد تکرار‌های دراز و نشست آنها معمولا از ۳۰۰ شروع میشود تا ۵۰۰ و ۱۰۰۰ و همینطور بالا میرود. اما باید بدانید که انجام ۵۰۰ دراز و نشست در روز برای عضلانی کردن شکم چیزی نیست که بخواهید در مورد آن برای دیگران رجز خوانی‌ کنید.
زیرا انجام این کار در تمرینات شکم تنها نشان دهنده حماقت می‌باشد. زیرا فردی که میتواند ۵۰۰ دراز و نشست انجام دهد به احتمال بسیار فراوان فشار کافی‌ را به عضلات شکم خود وارد نمیکند.اگر شما نیز اینگونه تمرین می‌کنید مقداری وزنه به حرکت خود اضافه کنید یا یک حرکت دیگر را جایگزین کنید.
به علاوه از تمرین دادن عضلات شکم به شکل روزانه پرهیز کنید زیرا عضلات شکم نیز همانند سایر عضلات دیگر نیاز به ریکاوری و استراحت دارند.
منبع : تک اندام

About the author

09304144679 tak.amdam@yahoo.com

ارسال نظر

Yekghadami

You can now follow us on telegram channel

JOIN CHANNEL
CLOSE