استفاده از متغیر‌های تمرینی مرتبط با افزایش سطح تستوسترون

استفاده از متغیر‌های تمرینی مرتبط با افزایش سطح تستوسترون

photo_2016-01-02_20-49-09

️ هنگامی که بحث تمرینات با وزنه به میان میاید تحقیقات نشان داده است که تمرینات دارای حجم بیشتر (انجام تمرینات با شدت ۷۰-۸۵% یک تکرار حداکثر) میتواند سطح تستوسترون را به میزان بیشتری افزایش دهد.

با برنامه ای کار کنید که حجم بیشتری از عضلات را تحت فشار قرار دهد و دارای شدت متوسط یا بالا باشد.برخی‌ از بدن سازان با تجربه همچنین میتواند از تکنیک تکرار‌های اجباری استفاده کنند زیرا این نوع از تمرینات مشاهده شده است که میتواند سطح تستوسترون را افزایش دهد.به کار گیری دیگر تکنیک‌های پیشرفته بدن سازی نظیر دراپ ‌ست و تکرار‌های ناقص نیز میتواند همین نتیجه را داشته باشد.
منبع: تک اندام

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

مزایای ورزش در مورد بیماری افسردگی چیست؟

بهبود عزت نفس یکی از مزایای کلیدی روانی