مرا فلکس لوئیس صدا کنید

مرا فلکس لوئیس صدا کنید

- in اخبار روز پرورش اندام
2239
۰
flexlewis

تک اندام : فلکس لوئیس بدنساز اهل انگلستان،حالابالاترین قله ۲۱۲ پوندی جهان را چندسالی است تسخیرکرده در این مقاله می گوید که چگونه قبل از تمرین به خودش انگیزه می دهد و به بدنسازان می گوید که چگونه باید برای افزایش وزن تغذیه کنند.

به غیر از مادرش کسی نمی‌تواند او را جیمز لوئیس صدا کند! چرا که پاسخی نخواهد داد. می‌گوید همه، حتی اعضای خانواده‌ام مرا به نام فلکس صدا می‌زنند و حتی دوستان دوران کودکی نیز حالا با نام فلکس مرا می‌شناسند.

او قبل از شروع بدنسازی لقب Flex را گرفته. بنابراین همه در دنیای بدنسازی او را به نام فلکس لوئیس می‌شناسند. البته یک بار شاون در مسابقه جایزه بزرگ انگلستان او را جیمز لوئیس صدا کرد و او با اینکه به عنوان نفر اول معرفی شده بود واکنشی نشان داد تا اینکه شاون ری او را فلکس لوئیس صدا زد.
این بدنساز اهل انگلستان، حالا بالاترین قله ۲/۲ پوندی جهان را ۲ سالی است تسخیر کرده در این مقاله می‌گوید که چگونه قبل از تمرین به خودش انگیزه می‌دهد و به بدنسازان می‌گوید که چگونه باید برای افزایش وزن تغذیه کنند.

ایجاد انگیزه

خیلی کارهاست که برای ایجاد انگیزه در خودم انجام می‌دهم. قبل از یک ست خودم را تحقیر می‌کنم تا عصبانی شوم. معمولاً می‌توام با تصور کردن چیزهای احمقانه در ذهنم خودم را تحقیر کنم، اما در دوران نوجوانی که پاورلیفتر بودم یاد گرفتم این کار می‌تواند مثل یک شمشیر دولبه عمل کند و باعث عصبانیت بیش از حد گردد.
اگر در حال انجام ددلیفت سنگین یا چیزی مشابه آن باشم، می‌خواهم که به اندازه کافی جنگنده شوم تا بتوانم همه توانم را بسیج کنم اما نه به اندازه‌ای که نتوانم به درستی تمرکز کنم و فرم درست حرکت را از دست بدهم.

من فقط سعی می‌کنم که عضلاتم را تحریک کنم، تلاشم این نیست که قوی‌ترین بدنساز جهان باشم. به شدت به ارتباط بین ذهن و عضله اعتقاد دارم.
اگر اول بتوانم خودم را در حال انجام کاری تصور کنم، پس از آن راحت‌تر می‌توانم آن را به واقعیت برسانم. این در بدنسازی مهم است اما در مورد هر موضوع دیگری در زندگی هم صدق پیدا می‌کند.

اگر به خودتان بگوئید که نمی‌توانید کاری را انجام دهید، هرگز نخواهید توانست. اگر هم به خودتان بگوئید که می‌توانید انجام دهید و خودتان را در حال انجام آن بارها و بارها تصور کنید درنهایت شانس اینکه انجامش دهید را پیدا خواهید کرد.

تغذیه برای حجم

من برای افزایش وزن و حجم کارهای احمقانه‌ای در نوجوانی انجام می‌دادم. فکر می‌کنید چقدر احمقانه بود؟ من شکلات اسینکرز می‌خوردم چون فکر می‌کردم بادام زمینی داخل آن برایم پروتئین تأمین می‌کند.
قبلاً راگبی بازی می‌کردم و شکلات اسینکرز می‌خوردم و از نوشیدنی‌های افزایش‌دهنده، وزن هم استفاده می‌کردم که فقط با شکر پر شده بودند. واقعاً من توانستم یک پودر پروتئینی عادی به اضافه یک جعبه کیک کوچک داشته باشم که مثل هم می‌شد.
اگر راگبی بازی نمی‌کردم و این همه انرژی را نمی‌سوزاندم، چاق می‌شدم. نکته اینجاست، توصیه می‌کنم که رژیم شکری مرا دنبال نکنید.
روی کالری تمرکز نکنید. تمرکز باید روی دریافت پروتئین کافی و کربوهیدرات مرکب مناسب باشد. برای اضافه‌کردن وزن مرغوب سعی کنید روزانه به ازای هر کیلو وزن بدن خود حدود ۴۴ گرم پروتئین دریافت کنید و فرقی ندارد که تمرین می‌کنید یا خیر.

از گوشت، بوقلمون، مرغ یا تخم‌مرغ و پودرهای پروتئینی برای تأمین پروتئین استفاده کنید.
کربوهیدرات مرکب را هم از غذاهایی مثل برنج قهوه‌ای، سیب‌زمینی شیرین و نان گندم کامل تهیه کنید. اگر جوان هستید و سرعت سوخت و ساز بدن‌تان بالاست نگران اینکه همیشه غذاهای سالم بخورید نباشید.
می‌توانید گاهی شیرینی و یا غذاهای پرچربی که دوست دارید را میل کنید.
اما اول باید از تأمین پروتئین مورد نیاز روزانه خود مطمئن شوید.

مدتی زمان می‌برد تا عادت کنید درست غذا بخورید. نمی‌توانید برای افزایش وزن عجله کنید چون درنهایت منجر به چاقی می‌شود.

تمرکز را روی همه وعده‌های غذایی بگذارید و پروتئین و کربوهیدرات مرکب کافی را برای بدن تأمین کنید و تمرینات شدید در کنارش داشته باشید و از استراحت کافی نیز غافل نباشید. با این شرایط وزن خودش بالا می‌رود.

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

حرکت ددلیفت زیر ذره‌بین

عضلات اصلی درگیر: پشتی بزرگ متوازی الاضلاع راست