۶ حرکت برای تمرین عضلات جلوبازو

۶ حرکت برای تمرین عضلات جلوبازو

- in حرکات تمرینی
9326
۰
11

تک اندام : رشد عضلات جلو بازو ممکن جزو سخت ترین عضلات باشد و همیشه فرم دادن به این عضلات کار آسان و راحتی نباشد, برای افزایش رشد جلوبازو کافیست تمرینات متنوعی را امتحان کنید.

تمرین بیش از حد یک حرکت باعث خستگی و تمرین زدگی میشود و رشدی در پی نخواهد داشت, جلو بازو جزو دسته عضلات سرسختی هست که به این راحتی ها با ما کنار نخواهد آمد.

در زیر برخی تمرینات با دستگاه و وزنه بیان شده است که به شما در توسعه این عضلات کمک خواهد کرد!

Barbell Curl_3

۱) جلو بازو هالتر ایستاده

هرگز جلوبازو هالتر از مد نمی افتد, این حرکت به شما اجازه میدهد تا با استفاده از وزن کل بدن فشار بیش از تصوری به عضلات جلو بازو وارد کرده.

 

Alternating-Standing-Dumbbell-Biceps-Curl

۲) جلو بازو دمبل ایستاده

برادر کوچک جلو بازو هالتر! دمبل به شما این خدمت را خواهد… فشار وحشتناک بر روی جلوبازو و فعال سازی فیبر های عضلات

 

Incline-curl

۳) جلو بازو دمبل میز بالاسینه

جلو بازو نیاز دارد از زوایای مختلف مورد فشار قرارگیرد, میز شیب بالاسینه ازین امر آگاه است! پس, بر روی میز بالا سینه بخوابید و عضلات جلوبازو را تحت کشش و فشار قرار دهید تا فیبر عضلانی را تحریک کرده و رشد را برای شما به ارمغان بیاورد!

این حرکت را آهسته و با تمرکز حداکثری انجام دهید.

 

Concentration-CurlsLEAD

۴) جلو بازو دمبل تمرکزی

آرنولد را میتوان مرد تمرکز نامید, زیرا در تمرینات خود معتقد به تمرکز بود تا باعث پمپ و فشار بیشتر بر روی عضلات بدن خود شود!

یک دمبل را به دلخواه برداشته و روی لبه ی نیمکت بنشینید یک دمبل را در حالی که دست آویزان است بگیرید بازو را به قسمت داخلی ران تکیه دهید دمبل را با خم کردن ارنج به طرف شانه بالا بیاورید . دمبل را پایین اورده به حالت شروع باز گردید

 

One-Arm-Seated-Dumbbell-Curl

۵) جلو بازو دمبل نشسته تک دست

بر روی یک نیمکت نشسته و دمبل را با استفاده از انقباض عضلات به بالا بیاورید .در حالت انقباض ۱ ثانیه مکث کنید و به آرامی به وضعیت شروع برگردید.

 

standing-one-arm-cable-curl

۶) جلوبازو سیمکش تک دست

همانند تمرین جلو بازو دمبل تمرکزی این یک تمرین بسیار عالی و مستلزم تمرکز بسیار میباشد, با استفاده از این حرکت میتوانید به حداکثر پمپ دستیابید.

این حرکت با تحریک بافت های عضلات باعث پمپاژ بیشتر خون در جلو بازو میشود. همانند تصویر بالا انجام دهید.

 

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

با ال کارنتین یورونچرال با انرژی ورزش کنید!