۳ نکته برای شش تکه شدن شکم

۳ نکته برای شش تکه شدن شکم

- in حرکات تمرینی
11569
۳
smartmag-featured-image-how-get-six-pack-abs

تک اندام : اگر از هر خانم و آقایی سوال کنید که رمز داشتن اندامی زیبا و کامل چیست، بدون شک خواهند گفت که داشتن شکمی شش تکه. همه دوست دارند که عضلات شکمشان را شش تکه کنند. داشتن شکمی صاف و شش تکه اعتماد به نفس و زیبا یی اندام هر فردی را بالا می برد.

برای شش تکه کردن شکم باید به چند نکته توجه داشت. در این مقاله قصد داریم به بررسی این نکات آنها شکمی زیبا، جذاب بپردازیم تا با استفاده از و شش تکه داشته باشیم.

اول: ژنتیک بعضی از افراد هر کاری هم که بکنند نمی توانند عضلات شکمشان را شش تکه کنند.این به ژنهای آنها بستگی دارد.یکی از مهمترین عامل برای شش تکه کردن شکم،داشتن ژن های مناسب آن است.برای تغییر این وضعیت هیچ کاری از دست شما بر نمی آید.به همین دلیل بهترین کاری که می کنید این است که بهترین استفاده را از ژن هایی که دارید ببرید.

 

دوم: تغذیه جاستین لئونارد یکبار گفت: شکم را در آشپزخانه می سازیم نه در باشگاه« البته این به آن معنا نیست که تغذیه تنها عامل موثر در شش تکه کردن شکم است، اما می توان آن را مهمترین عامل پنداشت که گاها دست کم گرفته می شود.

در زیر به برخی از نکات تغذیه برای داشتن شکمی شش تکه اشاره می کنیم: مصرف کربوهیدرات،سدیم، غذاهای فست فود و سرخ کردنی را پایین بیاورید.

قبل از تمرین نوشیدنی هایی بنوشید که حاوی کافئین باشد،چون کافئین متابولیسم شما را بالا برده و باعث می شود سریعتر و بیشتر چربی بسوزانید. چاس سبز بنوشید چون چربی سوزی و مصرف انرژی را افزایش می دهد.

 

سوم: تمرین قصد نداریم بگوییم که چه تمریناتی را باید برای شش تکه کردن شکم انجام دهید،چون این کار را مربی بدنسازیتان می تواند برایتان انجام دهد. فقط چند نکته مهم برایتان عنوان می کنیم: فقط ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی تمرینات شکم وقت بگذارید.

برنامه تمرینیتان را فقط ۲-۳ بار در هفته انجام دهید. باید تمریناتتان را هر ۶- ۸ هفته یکبار ارزیابی کنید تا از موثر و کارآمد بودن آن آگاه شوید.

 

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

3 Comments

  1. ادمین عزیز نمدونم که جوابم رو میدید یا نه اما شکم من شبیه همین عکس بالا شش تکه است اما خط وسط نداره و شکمم نصف نمیشه من دراز نشست خیلی تمرین میکنم تمرینات هوازی هم میکنم اما بازم در نمیاره شما میتونید را هکاری را ارایه دهید تا بتونم شکم را نصف کنم (شکم ام نفاخ نیز است )

  2. ممنون از سایت خوبتون امیدوارم همیشه ادامه بدید
    سپاس

  3. دوست عزیز سایت خیلی خوبی داری
    موفق باشی

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

وعده های غذایی قبل خواب

افراد بی‌ تجربه ای که رژیم میگیرند معمولا بر این