برای بهتر نتیجه گرفتن در رژیم

برای بهتر نتیجه گرفتن در رژیم

- in تغذیه, کاهش وزن
853
۰
rejim

برای اینکه کاهش وزن بهتری داشته باشید باید نکاتی را در نظر بگیرید

۱ هرسه ساعت یکبار غذا بخورید
بیش از ۳ ساعت در روز گرسنه نمانید و وعده های غذایی تان را تقسیم کنید. با این کارمطمئن می شودکه میزان قند خون تان ثابت باقی می ماند و متابولیسم شما دائما در حال سوخت و ساز است و از گرسنگی پرهیز کرده اید یک روز ایده آل شامل صبحانه میان وعده وسط صبح ناهار ، میان وعده عصر ، شام و میان وعده با دسر بعد شام است . شبها بیشتر روی پروتئین تمرکزکنید مثل تخم مرغ و مرغ و چربی های سالمی چون اوکادو ، سبزیجات وکربوهیدرات کمتر

۲ آب بنوشید
علاوه بر وعده غذایی منظم ، مطمئن شوید که به اندازه کافی آب مصرف کرده اید . حداقل ۲ لیتر آب روزانه بنوشید ، علاوه بر آن نوشیدنی های دیگر مثل چای گیاهی و قهوه بنوشید جذب آب بدنتان را درطول روز بالا ببرید .

۳ بدنتان را دائما سوخت رسانی کنید
برای ۲۰ دقیقه تمرین تان ، یک گزینه خوب داشته باشید که خود باعث سرعت سطح انرژی بدنتان می شود به دنبال ترکیب ایزوله پروتئینی وی ، مقداری میوه و یک کربوهیدرات کمپلکس خوب باشد. عضلات شما سریعا پروتئین وی را جذب می کند آن هم وقتی با کربوهیدرات های سادهموجود درمیوه همراه باشد کربوهیدرات های کمپلکس آهسته تر هضم خواهند شد و به شما کمک می کند تا دیرتر بار دیگر گرسنه تان شود.

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

سس‌های کنجدی، سس‌های کم کالری

سس کنجد رژیمی محصول شرکت عقاب داستان‌های زیادی