5924 3351 026 7/24 پشتیبانی آنلاین

در تمرین هر گروه عضلانی چند بار فیگور بگیرید. بعضی ها شاید وقتی شما را در این حالت ببینند پیش خود بگویند که در حال خودنمایی هستید، اما بدانید که فیگور گرفتن باعث می شود فیبرهای عضلانی به رویه متفاوتی تحریک شوند که نسبت به تحریک تمرینات متفاوت است.
فیبرهای دیگری در فیگور وادار به درگیری شده که باعث می شوند عضلات بزرگتر و سخت تر شوند چرا که فیگور خون را در نواحی از عضلات پمپاژ میکنند که حرکت نمیتواند در آن نواحی پمپاژ کند.
یکی از فواید اضافی فیگور گرفتن این است که به بدن می آموزد کنترل بهتری روی عضله داشته باشید و عضله را در حرکات به صورت تفکیکی درگیر کنید.
گاهی اوقات فیگور گرفتن از خود تمرین دشوارتر است چرا که کنترل و انقباض عضله شدت بالاتری دارد. اگر باور ندارید، سعی کنید یکی از عضلات خود را به مدت 10 ثانیه با حداکثر توان قدرت منقبض کنید و پس از آن 10 تکرار شدید اجرا کنید.

About the author

09304144679
tak.amdam@yahoo.com

ارسال نظر