5924 3351 026 7/24 پشتیبانی آنلاین

مهم نیست که وزنه شما چقدر سنگین یا سبک باشد، همیشه بهتر است با یک یار کمکی تمرین کنید. شما نباید هنگامیکه به شکست عضلانی می‌رسید، تنها باشید زیرا در آن موقع، بیشتر از هر زمان دیگری برای کامل کردن ست تان به کمک نیاز دارید. اگر مجبور باشید برای برگرداندن وزنه به سرجایش تقلا کنید، به احتمال زیاد به خودتان آسیب می‌رسانید.
اگر سعی کنید وزن بیش از حد سنگین بلند کنید اما موفق نشوید، مانند احمق‌ها بنظر خواهید رسید. با وزنه‌ای کار کنید که می‌توانید از عهده اش بر بیایید، و وزنه‌تان را به تدریج افزایش دهید. هر چه وزنه سنگین تری بلند کنید، احتمال آسیب دیدگی شما بیشتر خواهد بود.

 

About the author

09304144679
tak.amdam@yahoo.com

ارسال نظر