5924 3351 026 7/24 پشتیبانی آنلاین

 

بعد از ورزش باید هر ۳۰ دقیقه چیزی بخورید. بدن شما، بعد از استفاده از انرژی درونی‌اش، نیازمند سوخت‌رسانی مجدد است.

شما باید این سوخت‌رسانی را خصوصا با خوردن کربوهیدرات و پروتئین انجام دهید تا خرده‌آسیب‌هایی را که حین ورزش به عضلات وارد شده ترمیم کنید.

نادیده گرفتن اقدامات مهم بعد از ورزش که برای بازیابی و ریکاوری بدن اهمیت زیاد دارد مانند تغذیه مناسب، می‌تواند زمینه را برای آسیب‌های ناشی از بیش‌کاری در ورزش فراهم کند.

اگر فعالیت‌های سنگینی برای تقویت‌ عضلات انجام بدهید و نیازهای بدن را برای ترمیم خرده‌جراحت‌ها و آسیب‌ها نادیده بگیرید، این مسئله می‌تواند برایتان مشکل‌ساز شود.

ترمیم این جراحت‌ها در واقع همان نحوه ساخت عضلات توسط بدن است؛ وقتی بدن نتواند این کار را انجام دهد،‌ دفعه بعدی که ورزش می‌کنید عضلات بیشتر در معرض آسیب قرار می‌گیرند.

اگر فقط قرار باشد یک نکته را به خاطر داشته باشید، بهتر است آن نوشیدن آب باشد

آب، یکی از مهم‌ترین سدهای سازنده عضلات است که بعد از تمرین به آن نیاز دارید

سعی کنید همواره کم‌آبی ناشی از ورزش را با نوشیدن آن جایگزین کرده و هیچ‌وقت آن را نادیده نگیرید.

About the author

09304144679 tak.amdam@yahoo.com

ارسال نظر

Yekghadami

You can now follow us on telegram channel

JOIN CHANNEL
CLOSE