5924 3351 026 7/24 پشتیبانی آنلاین

مراقب باشید چرا که تمرین زدگی همواره در کمین پیشرفته ها هست و به آرامی نیز در فعالیت های ورزشی شما خزیده و مشکل ساز می شود.شناختی که پیشرفته ها از تمرین زدگی دارند بسیار عمیق تر از شناختی است که مبتدیان داشته و یا اصلا ندارند ولی به عنوان یادآوری از بارز ترین علایم این پدیده مخرب می توان به این موارد اشاره کرد:بی خوابی و اختلات خواب
بی قراری
خستگی مزمن
استمرار بی دلیل خستگی و کوفتگی پس از تمرین و … علاوه بر روزهای استراحتی که در طول هفته دارید پس از هر چند هفته ای که بدن و عضلات را چکش کاری می کنید یک هفته استراحت مطلق به خود و به بدن خود بدهید.تا هم استراحتی جسمی را تجربه کرده باشید و هم از نظر روحی استراحتی بکنید و هم اینکه بدن را از گزند تمرین زدگی محافظت کنید.

تمرینات گردن
تمرینات گردن را نیز به فهرست تمریناتی که انجام می دهید اضافه کنید.این تمرینات برای افرادی که در رده های پایین تر تمرین می کنند اهمیتی و الزامی ندارند ولی شما که در رده های پیشرفته تمرین کرده و قرار است در رقابت ها حاضر شوید اگر بر روی عضلات گردن خود نیز تمرین کنید مسلما موفق تر خواهید بود.در ثانی قوی بودن عضلات گردن برای در امان ماندن شما از مصدومیت ها و از آرتروز در این ناحیه از بدن در خلال تمرینات سنگین روزانه نیز ضروری است.در روزهایی که بر روی عضلات پشت تمرین می کنید می توانید یکی دو ست از تمرینات گردن را نیز در برنام داشته باشید.

حرکات کششی
به جریان افتادن خون و تقویت خون رسانی به عضلات برای شما که در سطوح بالاتر تمرین می کنید مسلما مهم تر از سطوح مبتدی است.پس بیش از آنچه که سطوح پایین تر به کشش و حرکات کششی اهمیت می دهند و در برخی موارد هم نمی دهند به این کشش ها ارزش و بها بدهید.

About the author

09304144679 tak.amdam@yahoo.com

ارسال نظر

Yekghadami

You can now follow us on telegram channel

JOIN CHANNEL
CLOSE