پرخوری در هنگام عصبانیت

پرخوری در هنگام عصبانیت

- in دسته‌بندی نشده
430
۰
fat-food

هنگامی که عصبی می شوید تنفس و راه رفتن در هوای آزاد به شما کمک بسیاری میکند زیرا  اکسیژن رسانی به بدن بسیار کاهش پیدا میکند و همین امر باعث کند شدن روند تولید ATP در بدن  و احساس گرسنگی در شما می شود
-استفاده از یک لیوان آب زمانی که عصبی می شوید یا استرس دارید به شما در کم کردن اشتها و همچننین ریلکس شدن کمک زیادی می کند
-استفاده از سبزیجات کم کالری مانند هویج و کرفس در کم کردن اشتها کمک می کند
-از پروتئین استفاده کنید زیرا غذاهای پرتئینی اشتها را کم و قدرت هوشیاری را افزایش میدهد
-خوردن شیرموز علاوه برتامین انرژی اشتها را سرکوب می کند و روند عضله سازی را بهتر می کند و در نتیجه توده چربی در بدن کم می شود
-استفاده از شکلات تلخ علاوه بر دارا بودن امگا ۳و ۶باعث ترشح آندروفین در بدن و باعث شادی و نشاط می شود
-استفاده از چای سبز هم علاوه بر داشتن آنتی اکسیدان باعث کاهش اشتهای کاذب میشود
– استفاده از دانه های مغذی از جمله بادام زمینی، گردوو….علاوه بر رساندن مواد مغذی به بدن به کاهش اشتها کمک می کند
در واقع بروز این حالات در بسیاری از افراد جنبه روانی داشته و برای درمان این حالات باید حتما به روانشناس مراجعه کنند و نکاتی که در بالا به آن اشاره شد در هنگام بروز همچین حالتهایی به شما کمک می کند که اشتهایی کاذب خود را را کنترول و از استرس و فشار روحی خود کم کنید.

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

سس‌های کنجدی، سس‌های کم کالری

سس کنجد رژیمی محصول شرکت عقاب داستان‌های زیادی