5924 3351 026 7/24 پشتیبانی آنلاین

هنگامی که عصبی می شوید تنفس و راه رفتن در هوای آزاد به شما کمک بسیاری میکند زیرا  اکسیژن رسانی به بدن بسیار کاهش پیدا میکند و همین امر باعث کند شدن روند تولید ATP در بدن  و احساس گرسنگی در شما می شود
-استفاده از یک لیوان آب زمانی که عصبی می شوید یا استرس دارید به شما در کم کردن اشتها و همچننین ریلکس شدن کمک زیادی می کند
-استفاده از سبزیجات کم کالری مانند هویج و کرفس در کم کردن اشتها کمک می کند
-از پروتئین استفاده کنید زیرا غذاهای پرتئینی اشتها را کم و قدرت هوشیاری را افزایش میدهد
-خوردن شیرموز علاوه برتامین انرژی اشتها را سرکوب می کند و روند عضله سازی را بهتر می کند و در نتیجه توده چربی در بدن کم می شود
-استفاده از شکلات تلخ علاوه بر دارا بودن امگا ۳و ۶باعث ترشح آندروفین در بدن و باعث شادی و نشاط می شود
-استفاده از چای سبز هم علاوه بر داشتن آنتی اکسیدان باعث کاهش اشتهای کاذب میشود
– استفاده از دانه های مغذی از جمله بادام زمینی، گردوو….علاوه بر رساندن مواد مغذی به بدن به کاهش اشتها کمک می کند
در واقع بروز این حالات در بسیاری از افراد جنبه روانی داشته و برای درمان این حالات باید حتما به روانشناس مراجعه کنند و نکاتی که در بالا به آن اشاره شد در هنگام بروز همچین حالتهایی به شما کمک می کند که اشتهایی کاذب خود را را کنترول و از استرس و فشار روحی خود کم کنید.

About the author

09304144679

ارسال نظر

Yekghadami

You can now follow us on telegram channel

JOIN CHANNEL
CLOSE