راهنمای جامع مقدار و زمان مصرف مکمل ها بخش سوم

راهنمای جامع مقدار و زمان مصرف مکمل ها بخش سوم

- in مکمل ها
1382
۰
what-is-a-post-workout-supplement

تک اندام : در بخش سوم به مکمل هایی میپردازیم که باید بعد از تمرین و قبل از خواب مصرف شوند به صورت خلاصه میتوانید بخوانید

مکمل های بعد از تمرین:
با نوشیدن یک پیمانه پروتئین آب پروتئین در وعده بعد از تمرین، می توان همچون وعده صبحانه به آسانی شرایط آنابولیک را برای بدن مهیا کرد.
مصرف حداقل ۲۰ گرم پروتئین یک ساعت بعد از تمرین میزان جذب آمینواسید را به شدت افزایش می دهد.البته در فاصله زمانی یک ساعت بعد از تمرین می توانید از گلوتامین استفاده کنید تا از توانایی سرعت بخشیدن به ریکاوری و ترمیم عضلات این مکمل بهره بگیرید.
کراتین مونوهیدرات:
موثرترین مکمل ساخته شده به دست بشر تا به امروز!قدرت کراتین در افزایش توده عضلانی حاصل از تمرینات سخت و سنگین، بارها و بارها با تحقیقات بی شمار به اثبات رسیده است. بسیاری از ورزشکاران بر این باورند که مصرف کراتین قبل از تمرین تاثیرات بیشتری نسبت به وعده پس از تمرین دارد.اما مطالعات اخیر نشان می دهد،مصرف کراتین در وعده بعد از تمرین می تواند با افزایش قدرت و هایتروپی بیشتر عضلات موجب افزایش سایز عضلات
در روزهای آتی شود. توصیه ما مصرف کراتین در کنار کربوهیدرات های ساده همچون شیره انگور یا آب میوه جات می باشد. حضور کربوهیدرات باعث جذب سریعتر و حداکثری کراتین می شود. دوز مطلوب: ۵ الی ۱۰ گرم در روز،به همراه منابع کربوهیدراتی برای جذب هر چه سریعتر.
مکمل قبل از خواب:
آیا برای یک خواب کامل آماده شده اید؟

وعده قبل از خواب می تواند تمام نیازهای عضلات شما را در طی خواب فراهم کند.

پروتئین کازئین:
پیش از رفتن به رختخواب شما به یک پروتئین دیر هضم نیاز خواهید داشت. کازئین، پروتئین حاصل از شیر است که در مقایسه با پروتئین آب پنیر از سرعت هضم آهسته تری برخوردار است. کازئین با کاهش و توقف تخریب پروتئین عضلات می تواند آمینواسیدهای مورد نیاز بدن را تا زمان بیدار شدن فراهم سازد.
دوز مطلوب: ۲۰ الی ۳۰ گرم به همراه روغن ماهی، برای کمک به روند جذب و بهبود کیفیت خواب.
آمینو X با فرمول انحصاری، ترکیب فوق العاده ای از آمینو اسیدهای ضروری و غیر ضروری برای جذب فوق سریع!
ویژگی های آمینو X
*اولین محصول بر پایه ترکیب جوشان آمینواسیدها
*حاوی ۱۰ گرم آمینواسید ضد کاتابولیک
*صفر گرم شکر در هر پیمانه
* ۵۰۰ واحد ویتامین D برای شرایط آنابولیک
* بدون کافئین /برای مصرف در تمام طول روز
*ایزی شیک )مخلوط شدن کامل بدون تجمع(اهداف آمینو X در تمرینات منظم:
*افزایش سنتز پروتئین/آنابولیسم
*بهبود چرخه گلیکوژن
*ضد کاتابولیسم/ تخریب عضلات
*افزایش دهنده استقامت عضلات
*افزایش مقاومت در برابر خستگی عضلات وجه تمایز آمینو X نسبت به رقبا
:BCAAs
با ترکیب فوق العاده ای از لوسین،ایزولوسین،و والین. ۳ آمینو اسید ضروری برای بدن. آمینو اسیدهای شاخه ای از متابولیزه شدن عضلات جلوگیری می کنند. آمینواسیدهای شاخه ای با پشتیبانی از عضلات در زمان تمرین،به جبران تخریب عضلات در زمان تمرین و بعد از آن می پردازد. برجسته ترین اثر در بین آمینواسیدهای شاخه ای مختص لوسین می باشد، که از خواص آنابولیک فوق العاده ای برخوردار است. لوسین با تحریک سنتز پروتئین به ترشح هرچه بیشتر هورمون رشد کمک می کند.
آمینو X ، علاوه بر آمینواسید های شاخه ایشامل آمینو اسیدهای غیر ضروری همچون ال تورین،ال سیترولین و ال آلانین می باشد.
سیترولین در جهت ارتقاء تولید نیتریک اکسیدمورد استفاده قرار میگیرد. نیتریک اکسید، پایه اصلی ساخت مکمل های پمپ می باشد. تورین نیز در جذب مواد مغذی به داخل سلول های عضلانی نقش دارد و در آخر الانین با بهبود چرخه تولید و جذب گلوکز در تمرینات شدید، باعث ارتقا سطح تمرینات شما می شود.

برای تقویت هر چه بیشتر ترکیبات آمینو ، X از فرمول جوشان در تولید و ساخت بهره گرفته شده است. استفاده از این سیستم انتقال و جذب با
فرمول انحصاری اجازه می دهد، مواد مغذی با سرعت بیشتر جذب شده و به راحتی با اسیدلاکتیک حاصل از فعالیت های ورزشی مبارزه می کند.
بدون کافئین و شکر کالری صفر و کافئین صفر در هر پیمانه، باعث می شود این مکمل در زمان رژیم و در تمام ساعات روز مورد استفاده قرار گیرد بدون
ترس از عوارض کافئین و کالری مازاد.

مترجم: داود جعفری

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

مزایای ورزش در مورد بیماری افسردگی چیست؟

بهبود عزت نفس یکی از مزایای کلیدی روانی