تقویت عضلات ضعیف به کمک تغذیه

تقویت عضلات ضعیف به کمک تغذیه

- in تغذیه
632
۰
bodybuilding-food-1

۱-گوشت گوساله

(گله های که از علوفه تازه تغذیه می کنند) خوردن گوشت به خاطر اینکه حاوی پروتئین، کلسترول، روی ویتامین ب و آهن می باشد برای تقویت ماهیچه های ضعیف دارای اهمیت است. گوشت گوساله ای که از علوفه تغذیه شده دارای سطح بالاتری از CLA نسبت به گله های که بطور معمولی تغذیه می شوند می باشد. این باعث افزایش قدرت چربی زدایی بدن می شود و ماهیجه های ضعیف را تقویت می نماید.

۲ -چغندر

به عنوان یک منبع خوب بتائین و همچنین به عنوان Trimethylglycine شناخته شده است. اینماده مغذی نه تنها به کبد کمک می کند بلکه در تحقیقات کلینیکی نشان داده شده که قدرت و استقامت ماهیچه را افزایش می دهد.

۳ -برنج قهوه ای

یک غله کامل دیر هضم که انرژی طولانی مدت در طول روز و تمرینات ورزشی برای شما فراهم می کند. همچنین برنج قهوه ای می تواند به افزایش سطح هورمون رشد در بدن شما که معیاری برای تحریک رشد ماهیچه ضعیف و از دست دادن چربی و استقامت است به شما یاری می رساند.

۴ -پرتقال

یک میوه خوب دیگر که می تواند واقعا به افزایش رشد، قدرت و استقامت ماهیچه ها کمک می کند. مخصوصا وقتی قبل از ورزش خورده شود.

۵-طالبی

این محصول به خاطر محتوای کم فروکتوز یکی از میوه هایی است که حاوی کبوهیدرات زود هضم می باشد. این ویژگی آنرا به یک منبع کربوهیدرات مناسب برای وعده بیدار شدن بعد از خواب شبانگاهی و ساعات های متوالی گرسنگی طی خواب، تبدیل میکند. همچنین یکی از مواد مغذی مناسب بعد از تمرین نیز می باشد.

۶-اسفناج

منبع خوبی برای گلوتامین، آمینو اسید مهمی که برای رشد ماهیچه ها ضروری است می باشد. علاوه بر گلوتامین، اسفناج می تواند قدرت و استقامت ماهیچه را افزایش دهد.

مترجم : نوید زاهدی

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

۵ استراتژی برای چربی سوزی و کاهش وزن

استراتژی اول:کربوهیدرات ها را نصف کنید وقتی جذب