کشش پارویی تک دست با دمبل

کشش پارویی تک دست با دمبل

- in حرکات تمرینی
1396
۱
bodybuilding

وضعیت شروع

۱-دمبل را با دست چپ از بالا بگیرید. (کف دست رو به بدن باشد)

۲-زانوی راست را با قرار دادن روی نیمکت تخت استراحت دهید.زانوی پای چپ بایستی خم بوده و کف پا نیز روی زمین باشد.

۳-از مفصل لگن به جلو خم شده و بدن را با قرار دادن دست راست به صورت صاف بر روی میز ثابت کنید.

۴-در این هنگام،تنه بایستی تقریبا موازی با زمین باشد.

۵-دمبل را توسط دست چپ نگه داشته و دستتان کاملا صاف باشد.

تکنیک اجرای حرکت:

۱ -با کشیدن دمبل در یک خط مستقیم عمودی به طرف بالا، طوری که آرنج به طرف تنه بسته شود،اجازه دهید تا دمبل بخش پایینی دنده ها را لمس کند.

۲-به آرامی دمبل را تا وضعیت شروع حرکت پایین بیاورید و حرکت را تا تکمیل تعداد تکرارهای مورد نظرتان تکرار کنید.

۳-حرکت را با دست دیگرتان نیز تکرار کنید.

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

1 Comment

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

آیا افزودن سویا به مخلوط پروتئین منجر به رشد بیشتر عضلات می شود؟

مطالعات جدید نشان داده است که اضافه کردن