نشر روبه رو دمبل (تک دست)

نشر روبه رو دمبل (تک دست)

- in حرکات تمرینی
1455
۰
nashr-robero

نشر روبه رو دمبل (تک دست)

عضلات اصلی درگیر:

دلتوئید قدامی

وضعیت شروع

۱-به گونه ای باستید که پشت شما صاف،زانوها خم و پاها نیز کمتر از پهنای شانه باز باشند.

۲-دمبل را طوری بگیرید که کف دست ها رو به پایین باشند.

۳-اجازه دهید دست ها به صورت صاف در کنار بدن آویزان بوده و به گونه ای که تقریبا به فاصله ۲ – ۴ اینچی از سطح بالایی ران نگه داشته اید.

تکنیک اجرای حرکت:

۱ -در طول حرکت آرنج ها را کمی خم نگه دارید.دمبل دست چپ را از سطح فوقانی ران تا سطح چشمهایتان بالا آورده و به آهستگی آنرا به وضعیت شروع برگردانید.

۲-حرکت را با دمبل دست راست تان تکرار کرده و سپس بطور متناوب چپ و راست ادامه دهید تا تعداد تکرارهای مورد نظر تان کامل شود.

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

۵ استراتژی برای چربی سوزی و کاهش وزن

استراتژی اول:کربوهیدرات ها را نصف کنید وقتی جذب