برنامه غذایی مناسب برای دوره های مختلف کاهش و افزایش وزن

برنامه غذایی مناسب برای دوره های مختلف کاهش و افزایش وزن

- in تغذیه, مقالات ورزشی
3924
۰
برنامه غذایی مناسب برای دوره های مختلف کاهش و افزایش وزنبرنامه غذایی مناسب برای دوره های مختلف کاهش و افزایش وزن

تک اندام : با توجه به نیاز ورزشکاران در مورد آگاهی از ارزش غذایی خوراکی ها برای تنظیم رژیم غذایی خود بر مبنای کالری و مواد مغذی مورد نیاز, در این مقاله بر آن شدم تا به بررسی برخی از مواد غذایی بپردازم.

در زیر میزان پروتئین, کربوهیدرات, چربی و کالری موارد ذکر شده را بررسی مینماییم. از آنجایی که بسیاری از افراد که به باشگاه های بدنسازی میروند و قصد به دست آوردن اندامی مناسب را دارند, به دنبال یک رژیم غذایی مطلوب برای کاهش و یا افزایش وزن می باشند و از سوی دیگر ممکن است برای برخی از خوانندگان مجله دسترسی به مربی کارآزموده برای دریافت رژیم غذایی امری دشوار و هزینه بر باشد در مقاله بعدی تک اندام به آموزش طریقه محاسبه کالری مورد نیاز بدن هر فرد برای دوره کاهش چربی های بدن و کاهش وزن خواهم پرداخت.

قصدم بر این است که به گونه ای خوانندگان عزیز را برای این مهم آموزش دهم که بتوانند با کمک آن, برنامه غذایی مناسب خود را برای دوره کاهش وزن تنظیم نمایند و به این طریق نیاز ایشان را به میزان مطلوبی پوشش دهم.

جدول کالری مواد غذایی برحسب کالری و ریز مغذی ها

jd

مترجم :  نوید زاهد

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

سالی نو , عضلاتی نو!

سال گذشته را چگونه به پایان رساندید؟ با