5924 3351 026 7/24 پشتیبانی آنلاین

تک اندام : با توجه به نیاز ورزشکاران در مورد آگاهی از ارزش غذایی خوراکی ها برای تنظیم رژیم غذایی خود بر مبنای کالری و مواد مغذی مورد نیاز, در این مقاله بر آن شدم تا به بررسی برخی از مواد غذایی بپردازم.

در زیر میزان پروتئین, کربوهیدرات, چربی و کالری موارد ذکر شده را بررسی مینماییم. از آنجایی که بسیاری از افراد که به باشگاه های بدنسازی میروند و قصد به دست آوردن اندامی مناسب را دارند, به دنبال یک رژیم غذایی مطلوب برای کاهش و یا افزایش وزن می باشند و از سوی دیگر ممکن است برای برخی از خوانندگان مجله دسترسی به مربی کارآزموده برای دریافت رژیم غذایی امری دشوار و هزینه بر باشد در مقاله بعدی تک اندام به آموزش طریقه محاسبه کالری مورد نیاز بدن هر فرد برای دوره کاهش چربی های بدن و کاهش وزن خواهم پرداخت.

قصدم بر این است که به گونه ای خوانندگان عزیز را برای این مهم آموزش دهم که بتوانند با کمک آن, برنامه غذایی مناسب خود را برای دوره کاهش وزن تنظیم نمایند و به این طریق نیاز ایشان را به میزان مطلوبی پوشش دهم.

جدول کالری مواد غذایی برحسب کالری و ریز مغذی ها

jd

مترجم :  نوید زاهد

ارسال نظر

Yekghadami

You can now follow us on telegram channel

JOIN CHANNEL
CLOSE