فلای با دمبل روی میز صاف

فلای با دمبل روی میز صاف

- in حرکات تمرینی
3446
۱
fly-dumbl

فلای با دمبل روی میز صاف

وضعیت شروع

۱-در حالی که در انتها میز پرس نشسته اید، دمبل ها در دست بگیرید.

۲-دمبل ها را روی زانوی خود بگذارید.

۳-روی میز دراز کشیده همزمان دمبل ها را طوری بگیرید که در سطح سینه و پهلوی تنه شما باشند.

۴-دمبل ها را تا صاف شدن طول دستتان بالا بیاورید.

۵-در این زمان، در حالی که کف دست ها رو به داخل است، دمبل ها را در وضعیت کاملا مستقیم در بالای سینه شما و در تماس با یکدیگر قرار گرفته اند.

۶-آرنج ها بایستی در تمام حرکت اندکی خم باقی بماند.

تکنیک اجرای حرکت:

۱ -به آرامی دمبل ها را توسط حرکتی شبیه به قوس(کمان) به طرف زمین بیاورید تا جائیکه سینه کاملا کشیده شود(تجسم کنید با دودست می خواهید کتاب بزرگی را باز کنید)

۲-وقتی کشش کامل در عضلات سینه ای ایجاد گردید(دمبل در دو طرف سینه قرار گرفت)،توسط همان دو حرکت قوسی شکل دمبل را به وضعیت شروع برگردانید.

۳-تعداد تکرارهای مورد نظرتان را انجام دهید، در حالی که کنترل شده،آرامی و روانی آنها نیز حفظ گردد

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

1 Comment

  1. سلام.ممنون از اینکه اینقد زحمت میکشید و مطالب همراه با عکس قرار میدید توی وبسایت و ما هم استفاده میکنیم و روش صحیح حرکات رو می آموزیم و روش های درست تغذیه رو اینجا یاد میگیریم.خدا قوت.انشاالله مثل همیشه رو به جلو حرکت کنیم و از این مطالب و آموزش ها استفاده تمام رو ببریم و بریم به سوی پیشرفت هر چه تمام تر.بازم ممنون وبسایت پر باری دارین

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

با ال کارنتین یورونچرال با انرژی ورزش کنید!