حرکت ددلیفت زیر ذره‌بین

حرکت ددلیفت زیر ذره‌بین

- in دسته‌بندی نشده
1251
۰
حرکت ددلیفت زیر ذره‌بینحرکت ددلیفت زیر ذره‌بین

عضلات اصلی درگیر:

  • پشتی بزرگ
  • متوازی الاضلاع
  • راست کننده ستون فقرات
  • دو سر بازویی،بازوی قدامی
  • چهارسر ران
  • همسترینگ

شروع حرکت:

جلوی یک میله هالتر درحالت نشسته قرار بگیرید،به طوری که ساق پای شما هالتر را لمس کنند.

پاها را به اندازه عرض شانه بازکنید، نوک پاها به سمت خارج بدن متمایل باشد. میله هالتر را به روش یک دست از زیر بگیرید. دست ها باید درست در بخش خارجی ران ها میله را گرفته باشند،نه بیشتر.

پشت خود را صاف نگه داشته و از انحنای آن جلوگیری کنید

نفس بگیرید و شروع کنید با اعمال فشار از طریق پاشنه های پا به زمین وزنه را با خود بلند کنید و در حالت ایستاده قرار بگیرید. پس از عبور از این مرحله در بالاترین نقطه،باز دم کنید.در بخش بالای حرکت عضلات باسن ،پاها وپشت خود را منقبض کنید و سپس مجدداً شروع کنید

به بازگرداندن هالتر به موقعیت شروع . نکته مهم این است که باید در تمام دامنه حرکت پشت خود را صاف نگهدارید و اجازه ندهید کمرتان خم شود یا قوز کند.

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

نکاتی برای ریکاوری بعد از تمرین

تک اندام : هنگامی که بحث رسیدن به