چگونه هورمون های کاهش وزن را فعال کنیم؟

چگونه هورمون های کاهش وزن را فعال کنیم؟

- in تغذیه, کاهش وزن
115
۰
کاهش-وزن

هورمون تیروئید ، کورتیزول استروژن اگر تنظیم باشند سلامت بدن را حفظ می کنندو اگر نه باعث افزایش وزن می شود.

۱- مصرف زیاد غلات روی تیروئید تاثیر می گذارد و اگر مصرف آن را متوقف کنید تیروئید به حالت نرمال بر می گردد.

۲- شکر نقش مهمی را در چاقی دارد سعی کنید مصرف آن را محدود کنید.

۳- وقتی مضطرب هستید بدن شما کورتیزول زیادی برای مقابله با اضطراب آزاد می کند و به همین دلیل مجبور هستید ناخواسته کالری مصرف کنید.

۴- مصرف زیاد کافئین سطح کورتیزول را بالا می برد ، پس از این جهت از مصرف کافئین صرف نظر کنید

۵- سطح استروژن هم روی چاقی تاثیر می گذارد و مصرف سبوس ، گوشت ، روی تنظیم استروژن موثر است.

۶- سموم موجود در لوازم آرایشی ، غذاهای کنسروی روی تستسترون تاثیر می گذارد و باعث چاقی می شود.

۷- مصرف زیاد لبنیات روی هورمن های بدن تاثیر می گذارد و سریعا باعث چاقی می شود

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

یکی از دلایل تاثیر نداشتن تمرین چیست؟؟؟؟

یکی از علتهای نتیجه نگرفتن از تمرین ترشح