تغذیه قبل از تمرین؟

تغذیه قبل از تمرین؟

- in بانوان, پزشكي ورزشي, تغذیه
777
۰
vat1

♻️ تغذیه قبل از تمرین یک امر ضروری برای دریافت نتایج مطلوب از برنامه مورد نظرتان می‌باشد

♉️ از خودتان بپرسید که آیا رژیم غذایی قبل از تمرینتان کامل بوده است؟ یا تنها همانند بسیاری دیگر از افراد بدون فکر مقداری پروتئین و کربوهیدرات مصرف می‌کنید؟

این روش ساده شاید اگر به دنبال یک افزایش رکورد قابل توجه نبودید موثر واقع میشد. اما زمانی‌ که واقعا قصد دارید وزنه‌های سنگینی‌ را به هالتر خود اضافه کنید باید کاملا تغذیه قبل از تمرین خود را برنامه ریزی کنید تا بدنتان به آن چیزی که نیاز دارد دست یابد

♐️ برخی‌ از افراد هستند که در واقع با حذف کربوهیدرات‌ها ۱-۲ ساعت قبل از تمرین احساس بهتری دارند. مصرف کربوهیدرات در این زمان برای اینگونه افراد میتواند آنها را کمی‌ سنگین کرده و برای آنها سخت تر خواهد شد که با حداکثر قدرت خود تمرین کنند.

♐️ در مورد تغذیه قبل از تمرین خود راه‌های مختلفی‌ را امتحان کنید و ببینید که چه چیزی برای شما بهترین بازده را دارد. باید ببینید که آیا مصرف مقادیر زیاد کربوهیدرات قبل از تمرین برای شما خوب عمل می‌کند یا بد؟

♐️ اگر مصرف کربوهیدرات باعث کندی شما میشود پس باید وعده صبحانه خود را با مقادیر بالای کربوهیدرات و پروتئین طراحی کنید، همین کار را برای وعده ناهار نیز انجام داده، سپس یک میا‌‌ن وعده پروتئینی در بعدازظهر قبل از رفتن به باشگاه مصرف کنید

♐️ تا زمانی‌ که در وعده‌های غذایی قبل تر از تمرین از مقادیر کافی‌ کربوهیدرات‌های با کیفیت استفاده کنید شما میتوانید مقادیر کافی‌ گلوکز برای انجام یک تمرین مناسب و پر قدرت را در اختیار داشته باشید

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

🛑پایین آوردن بیش از حد درصد چربی در خانم ها و عواقب آن

در درجه اول می خواهند کاهش وزن داشته