گفت گو با کای گرین ساعت تمرین و باشگاه ایده آل

گفت گو با کای گرین ساعت تمرین و باشگاه ایده آل

- in تغذیه, مقالات ورزشی
1673
۰
کای گرین

 

گفت گوی کوتاه با کیا گرین در مورد ساعت تمرین و باشگاه ایده آل

برای همه این امکان فراهم نیست که هرساعتی دلشان می خواهد تمرین کنند و مشغله های کاری اجاره نمی دهددر بهترین ساعت بدنشان در باشگاه حاضر شوند، کای گرین نایب قهرمان مستر المپیای ۲۰۱۲ و یکی از بزرگان حال حاضر بدنسازی جهان  راه حل مناسب برای این افراد ارائه می دهد به علاوه اینکه از مشخصات بهترین باشگاه ها حرف های جالبی می زند و از پروتئین های دریافتی خود از غذای روزانه ، از اینکه عاشق ماهی است .

ساعت تمرین

من دوست دارم صبح زود تمرین کنم که انر‍‍‍‍‍ژی ام در اوج است و وعده بعدی هم دوست دارم اوایل بعد از ظهر باشد بعد از چند وعده غذا . اما بعد از سالها ورزشکاربودن که باید بعد از تمام شدن کار روزانه تمرین می کردم متوجه شدم که اکثر مردم این امکان را ندارند که هر وقت در اوج انرژی هستند، تمرین کنند چون مسئولیت های شغلی دارند

زمانی وجود داشت که نمی توانستم در بهترین زمان که مناسب بدنم بود تمرین کنم . بنابراین ذهن خود را طوری آماده کردم که برای تمرین در هر ساعتی از باشگاه آماده باشم . این هم مثل دیگر چیزهاست که لازم است عادت خوب را در خود ایجاد کنید .

من برنامه ذهنی خود را به حد کافی توسعه دادم که مثل یک عادت شده و این اجازه را می دهد که هر بار پا به باشگاه می گذارم روی شدت مورد نیاز برای تمرین قفل می شوم . بهترین راه برای رسیدن به این عادت خوب اینست که هر بار قبل از تمرین برنامه یکسانی داشته باشید ، یعنی غذاهای یکسان بخورید ، نوشیدنی همیشگی قبل تمرین خود را داشته باشید و از لحاظ ذهنی و فیزیکی بدانید در تمرین چه می خواهید بکنید .

چه ۶صبح باشد یا ۱۰ شب ، ذهن و فیزیک شما آماده سازی شده تا در تمرین همه انرژی خود را بگذارد . این هم مثل هر چیز دیگری در بدنسازی است و شما باید برنامه ای را پایه ریزی کنید و سپس بارها و بارها به آن متعهد بمانید .

باشگاه ایده آل

باشگاه خیابان پنجم اولین خانه واقعی بدنسازی ام بود . من قبلاً آنجا تمرین می کردم و فقط تمرین نبود بلکه بعضی شب ها آنجا می خوابیدم و فکر می کنم در این باشگاه بیشتر از هر باشگاهی در دنیا رشد کردم . چند سال اخیر آنجا تمرین نکردم ، اما همیشه یادم می ماند که خانه ام را آنجا پیدا کردم .

یک باشگاه خوب نادر و بسیار ارزشمند است . این از نگاه و دیدگاه مدیریت می آید . باشگاهی نظیر خیابان پنجم که از آنجا شروع کردم در حال کمتر شدن هستند ، اما هنوز هم بعضی از آنها وجود دارند .

در یک باشگاه استاندارد ، همه چیز طوری طراحی شده که بدنسازان بتوانند بهترین تمرین خود را انجام دهند ، تجهیزات بر اساس کیفیت گروه بندی و چیدمان شده اند . شما باید بتوانید اطراف باشگاه را نگاه کنید و بگویید که از لحاظ تنوع تجهیزات خوب است و دارای دمبل های سنگین ( حداقل تا ۷۰ کیلو گرم ) است.

این که تجهیزات چگونه چیدمان شدند ، مهم است طوری که بتوانید هر بخش بدن را در یک ناحیه خاص از باشگاه تمرین دهید بدون آنکه نیاز باشد ، کل باشگاه را زیر پا بگذارید . من از عکس های روی دیوار روحیه می گیرم . وقتی پوستر بدنسازان بزرگ روی دیوار است می دانید که در یک باشگاه واقعی هستید . به عنوان یک نوجوان ، جوان و حالا یک فرد بزرگتر همیشه با دیدن پوستر های روی دیوار روحیه گرفته ام . بعضی باشگاه ها ی امروزی فکر می کنند پوستر بدنسازان بزرگ باعث ترس مخاطبان می شود ، اما باشگاهایی که من عاشق آنها هستم ، عکس و پوستر دارند

عشق ماهی

من عاشق ماهی هستم و مقدار زیادی از آن خورده ام . ماهی یک زمانی پروتئین اصلی رژیم من بود . فازهایی داشتم که احساساً یک مدل پروتئین را اصلی قرار داده بودم . من قبلاً عاشق سینه مرغ بودم بنابراین شاید روزانه ۱۰ عدد یا بیشتر سینه مرغ می خوردم و پس از آن برای مدتی حس کردم بدنم به ران مرغ جواب بهتری می دهد و شاید باور نکنید . بنابراین مقدار زیادی ران مرغ در روز می خوردم . هر روز تقریباً برای هر وعده ران مرغ می خوردم . پس از آن وارد دوره ای شدم که ماهی در صدر منابع بود به ویژه ماهی تیلاپیا

مقدار زیادی ماهی خالص در روز می خوردم . در حال حاضر هم بیشتر استیک می خورم و پروتئین را از پودر پروتئینی گوشت قرمز می گیرم . اما عاشق ماهی هستم به ویژه ماهی ماراکل و سالمون . همچنین عاشق سوشی هستم و می توانم مقدار زیادی سوشی بخورم

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

نکاتی کلیدی برای تمرینات بدنسازی بانوان

بسیاری از خانم ها در تمرینات ورزشی و