کاتابولیک در کدام ساعت از روز بیشتر است

کاتابولیک در کدام ساعت از روز بیشتر است

- in مقالات ورزشی
936
۱

http://mag.elmoazole.ir/wp-content/uploads/2012/03/6sx438worr4bonwtrts9-300x225.jpg

در اینجا به موضوع بهترین ساعات شبانه روز در مورد کاتابولیک میپردازیم به نظر شما چه ساعاتی از شبانه روز این خاصیت را دارد؟ اگر نظر شما ۸ ساعت خواب شب است پس درست حدس زده اید. ۸ ساعت خواب شب به منزله نرسیدن ۸ ساعت مواد مغذی به بدن می باشد. نخوردن غذا برای ۸ ساعت در طول روز برای اکثر بدنسازان غیر ممکن است ولی باز همین بدنسازان این کار را در طول شب انجام می دهند، بدنسازان قدیمی کاملا از این موضوع آگاه بودند و به همین خاطر نیمه شب از خواب بیدار می شدند و یک وعده غذا میل می کردند و بدین ترتیب از شکسته شدن بافت عضلانی جلوگیری به عمل می آوردند.


اگر مدتی است که در یک وزن ثابت باقی مانده اید، پس بدانید که میزان کالری مصرفی تان در حد ثابت نگهدارنده وزن بدنتان می باشد. برای افزایش حجم عضلانی راهی جز افزایش کالری از میزان ثابت نگهدارنده بدن نمی باشد.با میل کردن وعده غذایی نیمه شب می توانید کالری مازاد به بدن برسانید و از آنجایی که حدود چهار ساعت هم هست که به بدن غذا نرسیده است، از همین رو مواد غذایی مستقیم به داخل عضلات فرستاده می شود. اگر در این وعده از یک مکمل یا محلول پروتئینی که حدود ۵۰۰ کالری انرژی دارد استفاده کنید، در هفته می شود حدود ۳۵۰۰ کالری و همین ۳۵۰۰ کالری در هفته یعنی یک پوند افزایش وزن در یک هفته. اگر بتوانید این رویه را برای چند هفته ادامه دهید خواهید توانست چند پوند بر وزن بدن بیفزایید. با پیشرفت های قابل توجهی که در زمینه ساخت مکمل ها و جایگزین به عمل آمده دیگر نیازی نیست که نیمه شب زمان زیادی بیداری کشید.
تنها کاری که می بایست انجام داد سر کشیدن یک لیوان بزرگ محلول پروتئین می باشد. بنابراین قبل از خواب وعده غذایی نیمه شب را با مخلوط کن آماده کنید و آن را در یخچال بگذارید.

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

1 Comment

  1. برای جلوگیری از پدیده ی مخرب کاتابولیسم(شکست عضلانی) مکمل هایی نظیر گلوتامین-بی سی ای ای-ویتامین c-کوآنزیم کیوتن و….. میتونن تا حدی مناسب باشن.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

نکاتی کلیدی برای تمرینات بدنسازی بانوان

بسیاری از خانم ها در تمرینات ورزشی و