5924 3351 026 7/24 پشتیبانی آنلاین

http://images.seemorgh.com/iContent2/Files/32994.jpg

در بسیاری تحقیقات از این ایده پشتیبانی کرده اند که ورزشکارانی که تحت تمرینات قدرتی و سختی قرار دارند از جمله بدنسازان، نیاز به مصرف ۱,۶ تا ۱,۸ گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن دارند، ولی از آنجایی که رشد عضلانی اولویت اصلی برای بدنسازان بشمار می آید، اغلب مصرف ۲,۲ گرم پروتئین را توصیه می کنیم. و البته ضرری هم برایتان نخواهد داشت. بنابراین حتی اگر مقدار چربی زیادی دارید بازهم به ۲,۲ گرم به ازای هر کیلو گرم از وزن بدن پایبند باشید؛ هر مقدار پروتئین اضافی که مصرف می کنید و بدن به آن نیاز نداشته باشد، بعنوان سوخت مصرف خواهد شد. درواقع اگر می خواهید ذخایر چربی بدن خود را کاهش دهید، حتی توصیه می کنیم مقدار پروتئین دریافتی روزانه را به ۳,۳ گرم به ازای هر کیلو گرم از وزن تان افزایش داده و همزمان اجازه ندهید مقدار کربوهیدرات دریافتی روزانه تان از ۲,۲ گرم بیشتر شود. این تنظیمات می تواند کمک زیادی به سوختن ذخایر چربی تان کند.

تحقیقات نشان داده پایبندی به رژیمی پر پروتئین و کم کربوهیدرات راهی ثابت شده برای چربی سوزی و حفظ عضلات است.

منبع: مجلهMuscle and Fitness

About the author

09304144679 tak.amdam@yahoo.com
12 Responses
  1. میثم

    با سلام میخاستم بدونم من الان در یک دوره چربی سوزی هستم و در طول این دوره یه مکمل پروتئین100درصد استفاده کنم موردی ندارد و چربی سوزیم همچنان پایدار میمونه یا نه توصیه شما چیه برای نهایت موفقیت در چربی سوزی و در عین حال عضله سازی

  2. امیرمجیدی

    ایا امینو اسید 400تایی الیمپ بایک کراتین الیمپ ویک پمپ ماسل فارم و50 استانازول خوراکی تاثیری روی چربی های بدن داره ومیخواستم بدونم این دوره چه کارایی داره

  3. mostafa

    سلام من بعد از مدتی که ورزش کنار گذاشتم الان که مجداد شروع کردم کلا تخلیه قوا شدم و از نظرقدرتی درحد صفر شدم چه راه حلی دارد که به قدرت قبلی باز گردم و همچنین الان که هم مکمل و غذا خوردن شروع کردم برای چاقی و چربی که مجداد سراغم نیاید چیکار کنم ممنون

  4. mostafa

    سلام من دو روز پیش سوال خودم رو مطرح کردم ولی جوابی ندادید ممنون میشم جواب من رو هرچه سریعتر بدید با تشکر از شما

  5. Ali

    سلام من ۱۹۰ سانت قدمه و الان ۱۰۷ کیلو شدم درحالیکه دنبال کم کردن وزن بودم الان پنج ماه هست تمرین میکنم و یک ماهه که وزنم از ۱۰۳ اومده بالا و دارم پروتین کازیین ،۲۲۲۲، گلوتامین و یک قرص ابی رنگ به اسم کور میخورم که روش نوشته انابولیک راکتور!!! خودم احساس میکنم برا پروتیین یا ۲۲۲۲ باشه لطفا نظرتونو بگید و راه حل؟ایا همینطوره ؟

  6. عمار

    سلام
    من 21 سالمه با وزن 110 کیلو، چربی دور شکم دارم ولی چون قبلا بدنسازی کار میکردم بدنم لش نیست.
    الان دوباره چند وقتیه شروع کردم به تمرین
    میخوام بدنم رو بالا بیارم
    اینو هم بگم بدنم استعداد چاقی داره.
    روزانه 1 تا 2 ساعت پیاده روی و دو میرم
    و 1.5 تا 2 ساعت هم تمرین بدنسازی دارم.
    میترسم عضلاتم تحلیل بره .
    برای حفظ عضلات و بالا آوردنش چی توصیه میکنید؟؟

    1. mostafa

      شما هم زیاد تمرین میکنید و هم زیاد پیاده روی باید تغذیه خوبی داشته باشی همراه مکمل ها روزی 45 تا 60 دقیقه تمرین با قدرت و شدت زیاد هوازی هم نیم ساعت تا 45 دقیقه

  7. peyman

    سلام وزن: 95 قد: 178 سن: 16 مدت تمرین: سه ماه با شش ماه سابقه ی قبلی میخواستم بدونم پروتئین وی برای من که وزنم زیاد هست توصیه میشود یا نه

  8. احمد

    قدم 184سانت وزن 92 کیلو و سن 20
    خواستم بدونم من قبلا 116 وزنم بود چرا بعد از این دوره چربی سوزی بدنم خصوصا ناحیه شکمم خیلی شل شده و راه درمانش چیست خواهش میکنم کمکم کنید دارم از ورزش کردن ناامید میشم ؟

ارسال نظر

Yekghadami

You can now follow us on telegram channel

JOIN CHANNEL
CLOSE