تمرین جلو بازو با آرنولد شواتزنگر قهرمان ۷ دوره مستر المپیا

تمرین جلو بازو با آرنولد شواتزنگر قهرمان ۷ دوره مستر المپیا

- in حرکات تمرینی
4815
۰
(ادامه...)

http://cdn.simplyshredded.com/wp-content/uploads/2010/09/arnold-schwarzenegger.jpg

بی شک جلو بازوی راست آرنولد در تاریخ بی سابقه اس . حتی جلو بازوی چپش هم نتوانست به گرد پای جفت خود برسد . در سال های ۷۱ ، ۷۳ و ۷۴ میلادی آرنولد بزرگترین و برآمده ترین جلو بازو ها را داشت. امروز همه ما رمز موفقیت آرنولد شواتزنگر را میدانیم : تمرین تا پای مرگ!

تک اندام: گرچه هیچ گاه وزنه هایش به سنگینی وزنه های هم تمرین اش فرانکو کلمبو نرسید، اما تمریناتش نهایت فشار و سختی را داشت . او دو بار در هفته جلو بازوهایش را تمرین می داد و هر بار تقریبا سه ساعت طول می کشید . او قدرت ذهنش را در ساختن چنین بازوهایی به اندازه فیزیک بدنی خوبش موثر می دانست.
تک اندام
تمرین جلو بازو با آرنولد
جلو بازو هالتر تقلبی ۸- ۵ * ۱۲- ۸
جلو بازو دمبل روی نیمکت شیب ۸- ۵ * ۱۲ – ۸
جلو بازو تمرکزی تک دست ۱۰ * ۵
جلو بازو دمبل ایستاده ( متناوب ) ۱۰ * ۵

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر سایت تنها با اجازه کتبی از مدیر سایت مجاز می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

بیشتر بخوانید

مزایای ورزش در مورد بیماری افسردگی چیست؟

بهبود عزت نفس یکی از مزایای کلیدی روانی