سایت بدنسازی پرورش اندام و بدنسازی

تغذیه مکمل ها داروهااخبار روز پرورش اندام ورزش بانوان

دانلود کلیپ بدنسازی و آموزش حرکات تصویری بدنسازی

بزرگترین سایت بدنسازی و پرورش اندام در ایران



تبلیغات تک اندام

فدراسیون پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران
وزارت ورزش و جوانان
موسسه خیریه محک

موضوعات تک اندام

لینک دوستان تک اندام

آرشیو تک اندام

آمار تک اندام

  بازدید امروز : 3497
  تعداد مطالب : 710
  تعداد نظرات : 5081
  ورودي گوگل امروز: 1189
  ميانگين ارسال : 0.91

آخرین مطالب ارسالی

برترین مطالب ارسالی

آخرین نظرات کاربران

تبلیغات متنی

حمایت از تک اندام

توسعه تک اندام

خدمات افزونتر


تبلیغات متنی شما در این مکان

نام سایت

توضیحات سایت شما


تبلیغات متنی شما در این مکان

نام سایت

توضیحات سایت شما

تمرین پا با جی کاتلر


0arei7b5vslh538kydj تمرین پا با جی کاتلر

دنیای پرورش اندام تا به حال پاهایی خیره کننده تر از پاهای جی کاتلر ندیده است . در سال ۲۰۰۹ جی کاتلر در حالی روی سکوی مستر المپیا قرار گرفت که دور ران هایش بیش از ۳۰ اینچ بود و عضله چهار سرش مانند رشته های طناب در هم تنیده شده بود. ساق پایش بی شک در آن سال بسیار بهتر از سایرین بود . پیروزی جی کاتلر در ۲۰۰۹ به خاطر چنین پاهایی بسیار شیرین تر از سایر موفقیت هایش بود.


تک اندام : او تمرینات پایش را در دو روز پیاپی انجام داده که آن را با حرکات عضله چهار سر آعاز می کند. به این ترتیب می تواند روی هر بخشی از عضلات پا به طور کامل تمرکز کند. همانطور که عضلات جلوبازو و پشت بازو را در روزهای مختلف تمرین می دهید عضلات جلو ران و پشت ران را نیز باید در دو روز مختلف انجام دهید.
تفاوت دیگر تمرینات پای جی کاتلر با سایر بدنسازان حرفه ای جهان در تمرینات ساق پای اوست. در حالی که بیشتر بدنسازان تنها چند ست ساق پا انجام میدند او ۹ ست ساق پا را با ۳ حرکت مختلف انجام می دهد . در واقع اگر جی کاتلر چنین ساق هایی نمی ساخت حجم انبوه ران هایش او را کوتاه قامت تر از این نشان می داد.
برنامه پای جی کاتلر یک برنامه کامل و ساده است اما باید کنترل کامل اجرا شود . گرچه او هیچ گاه سبک تمرین نمی کند اما مقدار وزنه آنچنان اهمیتی برایش ندارد و بیش از وزنه به تحت فشار بودن عضلاتش توجه می کند.
تک اندام
برنامه جی کاتلر
روز اول – چهار سر
جلو ران ۲۰ * ۳
پرس پا  ۴ * ۱۲
اسکوات  ۶ * ۴ – ۱۰
لانچ  ۸ * ۳ گام ( هر پا )
جلو ران سنگین  ۱۰ * ۴

روز دوم – پشت ران – ساق پا
پشت ران خوابیده ۱۲ * ۶
ددلیفت ۱۰ * ۳
پشت ران ایستاده تک پا ۱۲ * ۳
پرس پا ( پاها بالا و باز از هم ) ۱۲ * ۳
ساق پا ایستاده ۱۰ * ۴
ساق پا دانکی ۱۰ * ۲
ساق پا نشسته ۱۰ * ۳

نویسنده: mostafa
مشاوره بدنسازی
شماره تماس: 09360390844


TakAndam.Ir
TakAndam.Ir