سایت بدنسازی پرورش اندام و بدنسازی

تغذیه مکمل ها داروهااخبار روز پرورش اندام ورزش بانوان

دانلود کلیپ بدنسازی و آموزش حرکات تصویری بدنسازی

بزرگترین سایت بدنسازی و پرورش اندام در ایران



تبلیغات تک اندام

دولت و ملت همدلی و همزبانی
فدراسیون پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران
وزارت ورزش و جوانان
کتاب بدنسازی
دانلود مجله بدنسازی Flex USA July-August 2015

موضوعات تک اندام

لینک دوستان تک اندام

آرشیو تک اندام

آمار تک اندام

  جدول مسابقات سال 1394   جهت عضویت در خبرنامه تک اندام 1 را به ۳۰۰۰۸۰۰۲۴۱۴۴۴۰ ارسال نمایید.

آخرین مطالب ارسالی

برترین مطالب ارسالی

آخرین نظرات کاربران

تبلیغات متنی

تبلیغات متنی شما در این مکان

نام سایت

توضیحات سایت شما


تبلیغات متنی شما در این مکان

نام سایت

توضیحات سایت شما


تبلیغات متنی شما در این مکان

نام سایت

توضیحات سایت شما

تمرین پا با جی کاتلر


0arei7b5vslh538kydj تمرین پا با جی کاتلر

دنیای پرورش اندام تا به حال پاهایی خیره کننده تر از پاهای جی کاتلر ندیده است . در سال ۲۰۰۹ جی کاتلر در حالی روی سکوی مستر المپیا قرار گرفت که دور ران هایش بیش از ۳۰ اینچ بود و عضله چهار سرش مانند رشته های طناب در هم تنیده شده بود. ساق پایش بی شک در آن سال بسیار بهتر از سایرین بود . پیروزی جی کاتلر در ۲۰۰۹ به خاطر چنین پاهایی بسیار شیرین تر از سایر موفقیت هایش بود.


تک اندام : او تمرینات پایش را در دو روز پیاپی انجام داده که آن را با حرکات عضله چهار سر آعاز می کند. به این ترتیب می تواند روی هر بخشی از عضلات پا به طور کامل تمرکز کند. همانطور که عضلات جلوبازو و پشت بازو را در روزهای مختلف تمرین می دهید عضلات جلو ران و پشت ران را نیز باید در دو روز مختلف انجام دهید.
تفاوت دیگر تمرینات پای جی کاتلر با سایر بدنسازان حرفه ای جهان در تمرینات ساق پای اوست. در حالی که بیشتر بدنسازان تنها چند ست ساق پا انجام میدند او ۹ ست ساق پا را با ۳ حرکت مختلف انجام می دهد . در واقع اگر جی کاتلر چنین ساق هایی نمی ساخت حجم انبوه ران هایش او را کوتاه قامت تر از این نشان می داد.
برنامه پای جی کاتلر یک برنامه کامل و ساده است اما باید کنترل کامل اجرا شود . گرچه او هیچ گاه سبک تمرین نمی کند اما مقدار وزنه آنچنان اهمیتی برایش ندارد و بیش از وزنه به تحت فشار بودن عضلاتش توجه می کند.
تک اندام
برنامه جی کاتلر
روز اول – چهار سر
جلو ران ۲۰ * ۳
پرس پا  ۴ * ۱۲
اسکوات  ۶ * ۴ – ۱۰
لانچ  ۸ * ۳ گام ( هر پا )
جلو ران سنگین  ۱۰ * ۴

روز دوم – پشت ران – ساق پا
پشت ران خوابیده ۱۲ * ۶
ددلیفت ۱۰ * ۳
پشت ران ایستاده تک پا ۱۲ * ۳
پرس پا ( پاها بالا و باز از هم ) ۱۲ * ۳
ساق پا ایستاده ۱۰ * ۴
ساق پا دانکی ۱۰ * ۲
ساق پا نشسته ۱۰ * ۳

نویسنده: mostafa
دانلود مجله بدنسازی بدنسازی
مشاوره بدنسازی
(لاین ، وایبر ، واتساپ ) 09304144679 istna: tak.andam


چهار + = 10


TakAndam.Ir